اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز رشد دشتی خبر داد

تصویب 2 طرح نوآورانه در شورای فناوری دشتی

سرپرست مرکز رشد دشتی از تصویب دو طرح نوآورانه توسط نخبگان این شهرستان در نشست شورای فناوری دشتی خبر داد.

تصویب 2 طرح نوآورانه در شورای فناوری دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی جعفری ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای فن‌آوری مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی اظهار داشت: زیرساخت‌ها مهیا است و چنانچه حمایت‌های لازم از مرکز رشد صورت بگیرد شاهد خلق حماسه‌ای اقتصادی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خواهیم بود.

سرپرست مرکز رشد دشتی افزود: سه طرح نوآوری‌مند، شرکت تعاونی بنیان میهن طرح گرافیک و نوآوری علام برای بررسی در پنجمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد دشتی مورد بررسی قرار گرفت و دو طرح آن به تصویب رسید.

جعفری یادآور شد: تیم هسته نوآوری‌مند به منظور اجرای طرح تولید دیت بیت که مشابه کوکوپیت است در دستور کار قرار گرفت که این محصول از آوندهای ثمر نخل به‌دست می‌آید.

وی اضافه کرد: این محصول برای بستر گیاه در کشت گلخانه‌ای و هیدروپوتیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرپرست مرکز رشد دشتی اظهار داشت: مواد کاربرد آن در کاشت‌های گلخانه‌ای و هیدروپوتیک استفاده می‌شود و ساقه نگه‌دار گیاه در کشت هیدروپوتیک و رطوبت نگهدار در بستر زیرساختی کشت است.

جعفری گفت: طرح نوآوری‌مند درخواست 30 میلیون ریال را کرده است که یک میلیون تومان آن بلاعوض و 2 میلیون هم به صورت تسهیلات پرداخت می‌شود.

جعفری ادامه داد: دومین طرح که علام نام دارد طرح ساخت کنترل از راه دور اجاق گاز خانگی است که درخواست 2 میلیون و 300 هزار ریال تسهیلات دارد که این طرح نیز پس از بحث و بررسی تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی دانش بنیان میهن طرح گرافیک که کاربرد آن متناسب با چاپخانه‌ها، کانون‌های تبلیغاتی و در حوزه‌های فیلم، تیزر، مستند علمی و... است درخواست پذیرش شده است. مقرر شد پس از بررسی و تغییراتی در این طرح که از تاکید اعضای شورا بود مجدداً در شورای آینده مطرح شود.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول