اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج مبنای فکری خود را از عاشورا و محرم گرفته و همان‌طور که عاشورا یک فرهنگ است بسیج نیز این‌گونه است.

تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی صبح امروز در مراسم تجمع بسیجیان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تبریک این روز به بسیجیان اظهار کرد: تقارن هفته بسیج با ماه محرم را به فال نیک می‌گیریم و این روز را به بسیجیان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در وصف بسیج گفت: بسیج مبنای فکری خود را از عاشورا و محرم گرفته و همان‌طور که عاشورا یک فرهنگ است بسیج نیز این‌گونه بوده، بسیج و عاشورا هر دو یک جریان هستند.

محمدی با تاکید بر این که بسیج درس ایستادگی و مقاومت است، گفت: بسیج مدرسه و مکتب عشق به ولایت است بسیج تمرین خوب نگریستن است.

وی با بیان‌ این‌که امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به عقاید خود که برگرفته از کتاب وحی است، گفت: استراتژی ایران اسلامی صلح و امنیت در جامعه است که راهکارهای مناسبی برای ایجاد صلح و امنیت در جامعه اسلامی ایجاد می‌کند.

این مسئول سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: نظام ما مبتنی بر مکتب و ایدئولوژی است که فرامین خاصی برای به دست آوردن آن دارد از این‌رو بسیج باید خود را به قدرت سرد و گرم مجهز کند.

محمدی خاطرنشان کرد: بصیرتی که امروز بسیج دارد و همگان شاهد آن هستیم و در راستای عمل به آن خوب عمل کرده در دوران سخت جنگ تحمیلی اقتدار دفاع از مرزها را با اقتدار و صلابت انجام داده و در مقابل هرگونه اقدام و دسیسه دشمنان ایستادگی می‌کند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به منویات رهبری و فرهنگ عاشورا تلاش دارد جهان را پر از صلح و امنیت کند و جامعه بشری را این‌گونه معرفی و مطرح نماید.

محمدی در ادامه با تاکید بر این‌که تاکنون برای تحقق این مهم هزینه‌های مختلفی شده، گفت: امیدواریم با حمایت و همراهی بسیجیان سرافراز بتوان به این مهم دست یافت.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول