اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان:

پایگاه‌های بسیج محلات ظرفیت خوبی برای احیای شورا‌یاری‌ها هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پایگاه‌های بسیج راه‌اندازی شده در محلات به عنوان ظرفیت‌های خوبی برای اجرای و احیای طرح شورا‌یاری‌ها در سطح شهر محسوب می‌شوند.

پایگاه‌های بسیج محلات ظرفیت خوبی برای احیای شورا‌یاری‌ها هستند

اصغر آذربایجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه نیرو‌های بسیجی همواره و در تمام عرصه‌ها در راستای دفاع از کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی پیشگام بوده‌اند، اظهار کرد: بسیج یکی از نهاد‌های اجتماعی و انقلابی است که آثار و برکات بسیاری را برای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه نهاد بسیج پس از پیروزی انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال 1358 تشکیل شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک تفکر دینی و فرهنگی بوده و در حال حاضر این تفکر در تمام بخش‌ها و عرصه‌های مختلف جامعه نهادینه شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در ابتدا نهاد بسیج به عنوان شجره طیبه‌ای برای تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد، تصریح کرد: همچنین بسیج به عنوان ظرفیتی در تمام عرصه‌های نظام و انقلاب نقش‌آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه همچنین نهاد بسیج پس از جنگ در عرصه‌های سازندگی و فرهنگی فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است، اضافه کرد: نیرو‌های بسیجی در تمام عرصه‌ها برای حفظ ایران اسلامی پیشگام هستند و همواره در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران گام بر می‌دارند.

آذربایجانی با اشاره به اینکه حضور بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تاکید کرد: مسئولان شهری باید از ظرفیت‌های بسیج در راستای ارتقای وضعیت فرهنگی، اجتماعی شهر به صورت بهینه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه نهاد بسیج در عرصه جبهه و جنگ نیز درخشش خوبی در کشور داشته است، افزود: دفاع از کیان و ارزش‌های اسلامی ایران در هر شرایطی در سرلوحه اقدامات بسیج قرار دارد و این موضوع به عنوان یک اصل فراموش نمی‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیج در راستای ارتقای فعالیت‌های شهری گفت: بسیج یکی از نهاد‌هایی بوده که برخواسته از حضور مردم است.

وی با بیان اینکه شورای شهر نیز به عنوان نهادی محسوب می‌شود که با رأی مردم شکل گرفته است، اظهار کرد: شورای شهر و بسیج باید با تعامل و هماهنگی دو‌سویه در راستای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بزرگ برای رشد و توسعه شهر فعالیت کنند.

آذربایجانی به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیج در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی بسیج  در تمام محلات فراهم است و مسئولان باید از این ظرفیت‌ها به صورت بهینه استفاده کنند.

وی راه‌اندازی شورا‌یاری‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی فعالیت شورا‌ها دانست و تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج راه‌اندازی شده در محلات به عنوان ظرفیت‌های خوبی برای اجرای و احیای طرح شورا‌یاری‌ها در سطح شهر محسوب می‌شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین مسئولان باید از ظرفیت‌های کارشناسان و متخصصان بسیجی در راستای پیشبرد برنامه‌ها در سطح شهر استفاده کنند، اضافه کرد: این افراد نقش مؤثری در راستای بهبود امور دارند.

وی با بیان اینکه باید در راستای جذب حداکثری بسیج فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ای انجام شود، تاکید کرد: تفکر بسیج و بسیجی بودن باید در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/63004/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول