اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

بسیجیان با تأسی از ‌فرهنگ عاشورا برای سربلندی ایران تلاش کنند‌

فرماندار شهرستان نور گفت: بسیجیان با تأسی از ‌فرهنگ عاشورا برای سربلندی ایران تلاش کنند‌.

بسیجیان با تأسی از ‌فرهنگ عاشورا برای سربلندی ایران تلاش کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان نور بیان داشت: خدا را سپاسگزاریم که نتیجه زحمات دانشمندان هسته‌ای به ویژه شهدای هسته‌ای و مقاومت مردم ایران به ثمر نشست.

 فرماندار شهرستان نور اظهار داشت: آنچه از فرهنگ عاشورایی و محرم باید در زندگی و جامعه به عنوان الگو از آن استفاده کنیم، عبر‌ت‌آموزی و زمان‌شناسی است.

 وی با اشاره به اینکه آنچه امروز برای بسیجیان و نسل جوان ما مهم است و رسالت‌شان را سنگین می‌کند، حفظ آرمان های امام راحل(ره) و شهدا است، گفت: باید با ترویج فرهنگ عاشورایی، عبرت‌آموزی و بصیرت عاشورایی برای تداوم، عزت، اقتدار و سربلندی این نظام و مملکت با جان و دل تلاش کنند.

 صمدیان تصریح کرد: بسیجی در هر لباس و مسئولیت باید با همین نگاه  و بصیرت عاشورایی ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

فرماندار شهرستان نور در ادامه با اشاره به ‌فنآوری هسته‌ای کسب علم و دانش است و اینکه به زور بگویند که به دنبال علم و دانش نروید از دید عقلای جهانی مردود است، گفت: ‌آمریکا صلاحیت تعیین تکلیف برای ایران را ندارد، ‌در فناوری هسته‌ای می‌خواهیم امنیت هسته‌ای را در جهان ایجاد کنیم چون ایران خود پایبند به مسائل حقوق بشر است کما اینکه در هشت ساله دوران دفاع مقدس به همگان ثابت شد که حتی یکبار هم از سلاح شیمیایی ‌علیه دشمن متجاوز استفاده نکرده است.

فرماندار شهرستان نور درباره اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره بهترین مسیر حل و فصل موضوع هسته‌ای را مذاکره دانسته و همیشه بر لزوم مذاکرات پایبند بوده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حقوق هسته‌ای خود را در چارچوب قوانین بین‌المللی و NPT  پیگیری کرده و همکاری همه‌جانبه با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای را داشته است و هیچ‌گاه حاضر نمی‌شود تا از حق مسلم خود کوتاه بیاید.

انتهای پیام/86023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول