اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

حجم مراجعات مردمی به شورای شهر زنجان بالاست

این عضو شورای چهارم زنجان به بالا بودن حجم مراجعات مردمی به شورای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: حجم بالای مراجعات به این نهاد تصمیم‌گیری بیانگر کم لطفی مدیران شهری است.

حجم مراجعات مردمی به شورای شهر زنجان بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان بر لزوم مدیریت در منابع شهرداری تاکید کرد و گفت:‌ در این راستا باید نظام شایسته‌سالاری در شهرداری حاکم شود.

وی شفاف‌سازی روابط بین کارکنان شهرداری با شهروندان را از دیگر الزامات اعلام کرد و افزود: شهرداری باید از افراد زبده در اداره شهر استفاده کند.

عضو شورای شهر زنجان پاسخگویی مطلوب به درخواست‌ها‌ و مطالبات مردمی را از دیگر نیازهای امروز شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: سال‌های سال است که شهروندان از نحوه پاسخگویی گلایه دارند.

این عضو شورای چهارم زنجان به بالا بودن حجم مراجعات به شورای شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: حجم بالای مراجعات به این نهاد تصمیم‌گیری بیانگر کم لطفی مدیران شهری است.

امیدی بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام شهری توسط شهرداری زنجان تاکید و یادآور شد: ساماندهی نما و ظاهر شهری هم باید مدّنظر مدیریت شهر قرار گیرد.

وی جذب منابع مالی خارج از مجموعه شهرداری را از دیگر الزامات مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام منجر به رونق کسب و کار و در نتیجه آبادانی شهر می‌شود.

عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: عمل به وظایف اجتماعی توسط صنایعی که از فضای شهری برای فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند باید مدّنظر قرار گیرد چراکه این رویه در دنیا هم یک عرف محسوب می‌شود.

این عضو چهارم شورای شهر زنجان ایجاد فضای مناسب روانی برای سرمایه‌گذاری را از الزامات ورود بخش خصوصی اعلام و اضافه کرد:‌ نحوه برخورد با سرمایه‌گذار و همراهی و ترغیب وی برای ادامه حضور در این بخش نقش مهمی دارد.

امیدی توجه به مفهوم بهره‌وری و علم مدیریت را از دیگر ضروریات مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: توجه به توسعه توریسم و گردشگری هم باید مور توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

وی به تشکیل کارگروه اقتصادی اشاره و تصریح کرد: مدیریت شهری باید ساماندهی ساخت و سازهای شهری را مدّنظر قرار دهد.

عضو شورای شهر زنجان استفاده از پیمانکاران بومی را از دیگر الزامات مدیریت شهری زنجان عنوان کرد و اذعان داشت: شهرداری باید بدون توجه به تفکرات سیاسی و به صورت فراجناحی اداره شود.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول