اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کرمان:

توسعه ایران در همه ابعاد با تفکر بسیجی میسر است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: اگر بخواهیم به توسعه و پیشرفت کشور در همه ابعاد شتاب دهیم لازم است که تفکر بسیجی در این کشور حاکم باشد.

توسعه ایران در همه ابعاد با تفکر بسیجی میسر است

احمدعلی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این فرمان تاریخی ماندگار حاکی از دوراندیشی، هوشیاری، درایت و تدبیر حضرت امام بود که برکات و خیرات آن هر روز نمایان‌تر می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت است.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) آنچنان جایگاهی برای بسیج قائل بودند که بسیج را لشکر مخلص خدا دانسته‌اند و رهبر معظم انقلاب نیز با یادآوری اهمیت این شجره طیبه بسیج را یک نام مقدس عنوان می‌کنند و می‌فرمایند «بسیجیان باید به بسیجی بودن خود افتخار کنند».

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان کرمان گفت: بسیج یک فرهنگ است زیرا ایمان، اخلاص، ایثار و مقاومت، شجاعت و سازندگی از جمله ویژگی‌های آن‌ها است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند با تکیه بر این فرهنگ بسیجی است که می‌توان به قله‌های رفیع علم و دانش، اخلاق و فضائل رسید و پله‌های کمال را طی کرد.

مقدم ادامه داد: هفته بسیج یادآور خاطره پرشکوه مجاهدانی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، زیباترین جلوه‌های ایثار و فداکاری را به منصه ظهور گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج از بدو تشکیل تاکنون در عرصه‌هایی مانند پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عرصه جهاد ‌سازندگی و خودکفایی، پرورش و تربیت نیروهای انقلابی، متخصص و ولایی و مقابله با تهدیدات دشمن نقش‌آفرینی‌های زیادی داشته و در همه میدان‌ها موفق و پیروز بوده است.

مقدم اظهار داشت: امروز نیز توسعه و پیشرفت نظام در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه‌های تکنولوژی روز و صنعت نانو، انرژی هسته‌ای و بسیاری از علوم دیگر ماحصل بسط و گسترش تفکر بسیجی در کشور است و این تفکر موجب شده است که احدی جرأت چشم طمع به ایران را نداشته باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: بسیج یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که به ما ارزانی داشته است، همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تا زمانی که کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد به بسیج، بسیجی و عشق و ایمان بسیجی نیز احتیاج است.

مقدم افزود: امروز بسیج در همه عرصه‌های امنیتی، دفاعی، علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، فرهنگی، هنری، ورزشی و پزشکی به عنوان یک نهاد مقدس و الگوی کارآمد در همه میدان‌ها تبدیل شده است.

وی گفت: ما در میان خیل شهدای بسیجی از نوجوان 13 ساله تا پیرمرد 80 ساله را مشاهده می‌کنیم بنابراین در بسیج سن و سال، زن و مرد، جوان و نوجوان فرق نمی‌کند زیرا همه کسانی‌ که به خدا، ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی عشق می‌ورزند در بسیج حضور دارند.

مقدم ادامه داد: امروز روحیه بسیجی در همه عرصه‌ها و میدان‌ها نمود دارد و برکات آن را هر روز شاهد هستیم بنابراین اگر بخواهیم به توسعه و پیشرفت کشور در همه ابعاد شتاب دهیم لازم است که تفکر بسیجی در این کشور حاکم باشد.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول