اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

رمز موفقیت داشتن روحیه تفکر بسیجی است

امام جمعه سمیرم گفت: رمز موفقیت در تمام عرصه‌ها داشتن روحیه و تفکر بسیجی است.

رمز موفقیت داشتن روحیه تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحبیب‌الله موسوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: امام حسین(ع) نماد آزادگی برای تمام انسان‌ها در طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه توکل و امید به خدا از مهم‌ترین درس‌های مکتب اباعبدالله است، افزود: راه امام حسین(ع)، راه مقاومت و ایستادگی و اتکای الهی است و ملتی که به خداوند توکل کند، در برابر قدرت‌های شیطانی قدرت ایستادگی دارد.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز با پیروی از راه امام حسین(ع) و اعلام انزجار از طاغوت‌های زمان به پیروزی رسید و استقلال و آزادگی به کشور ما بازگردانده شد.

وی در بخش دیگر خطبه‌ها به مذاکرات اخیر اشاره کرد و ادامه داد: هدایت کننده اصلی این مذاکرات صهیونیسم است و باید مراقب توطئه آنان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: رمز موفقیت در تمام عرصه‌ها داشتن روحیه و تفکر بسیجی است.

وی با تاکید بر تداوم تفکر بسیجی و روحیه ولایتمداری برای حفظ تمامیت نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: اگر بخواهیم پیرو مکتب ولایت و امامت باشیم، باید همه بسیجی‌وار زندگی کنیم.

به گزارش فارس از سمیرم، در حاشیه برپایی نماز جمعه این هفته سمیرم جامعه بسیج پزشکی در ورودی مصلی به معاینه سرپایی و کنترل فشار خون نمازگزاران پرداختند.

انتهای پیام/2301/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول