اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

تفکر بسیجی ادامه‌دهنده نهضت حسینی است

فرمانده سپاه بیجار تفکر بسیج را ادامه‌دهنده نهضت حسینی عنوان کرد و گفت: تفکر و فرهنگ بسیج فرهنگ ایمان، ایستادگی و شجاعت است.

تفکر بسیجی ادامه‌دهنده نهضت حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در حسینیه این شهر ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان اظهار کرد: فرهنگ بسیجی، فرهنگ ایمان، شجاعت و دلیری و فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی راهی برای پیشرفت کشورمان است افزود: امروزه فرهنگ بسیجی فرهنگ استقلال و آزادی و اسیر خواسته‌های حقیر نشدنی است.

محمودی حرکت بسیج را حرکتی مردمی بیان کرد و گفت: تشکیل مجموعه بسیج تشکیل مجموعه‌ای حزب‌اللهی، مخلص و پایبند ارزش‌های اسلامی است.

به گفته فرمانده سپاه بیجار، بسیج و بسیجیان اهل علم، عمل و سیاست و تفکر هستند امام هیچ‌گاه سیاست‌زده و علم‌زده نیستند‌.

وی از بسیجیان به عنوان مجاهدان در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی یاد کرد و گفت: حرکت بسیجی سرنوشت ایران و بلکه سرنوشت فراتر از ایران را تغییر داده و الگویی برای تمامی ملت‌های مسلمان است.

محمودی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه بسیج عظمت درونی نیروی نظام است، گفت: بسیج همواره در پاسداری از ایران اسلامی مقتدرترین سازمان‌ها است.

وی در ادامه به خدمات بسیج بیجار در حیطه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به اعزام 2 گروه از گروه‌های بسیج دانشجویان جهادی اعزامی از دانشگاه‌های تهران در راستای ارائه خدمات پزشکی، عمرانی و فرهنگی و... اشاره کرد.

محمودی با اشاره به محرومیت بخش طغامین شهرستان بیجار به زیباسازی 4 مدرسه و 8 مسجد در این منطقه برای محرومیت‌زدایی و احداث استخری برای استفاده کشاورزان توسط گروه‌های جهادی اشاره کرد.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به ارائه خدمات عمرانی و پزشکی به دهستان جعفرآباد از مناطق محروم بیجار گفت: گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات پزشکی به این مناطق اعزام شده و با هدف یاری رساندن به افراد ساکن در مناطق محروم به این اردوها ملحق شده بودند.

وی در ادامه به خدمات عمرانی و زیباسازی بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج شهرستان بیجار در زمینه زیباسازی مدارس در 8 سال گذشته توانسته است در 9 مدرسه اقدامات زیباسازی را انجام دهد.

محمودی از کمک‌های نقدی مردمی از 60 تا 20 میلیون تومان برای ساخت و مرمت مساجد روستایی در این شهرستان و شناسایی ایتام این شهرستان با همکاری کمیته امداد امام و واریز تمامی کمک هزینه‌های سال 92 به حساب این ایتام و ساخت 2 خانه عالم در دو روستا و احداث سالن‌های ورزشی در روستا برای استفاده جوانان خبر داد.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه از افتتاح کانون فرهنگی بسیجی مقاومت و حوزه مقاومت شهید یاری جعفرآباد در روزهای آینده با حضور فرمانده سپاه استان خبر داد.

وی در ادامه گفت: اگر فعالیت‌های بسیج و ایثار نیروهای بسیجی نبود هیچ گونه اقدامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم صورت نمی‌گرفت.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه از برگزاری 25 یادواره شهدا در 8 ماهه اول سال در بخش‌ها و روستاهای بیجار خبر داد.

محمودی در پایان با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج بیجار بسیار گسترده است گفت: 25 جلسه نیز در بحث بصیرت‌افزایی در طول 8 ماهه امسال برگزار و 150 نفر از مسئولین و فرماندهان پایگاه‌ها برای دیدار و تجدید میثاق با فرمانده کل قوا اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/79015/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول