اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

گزینه‌های ما نیز روی میز است/با تفکر بسیجی می‌توان انقلاب را صادر کرد

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به اعلام چندین باره مقامات آمریکایی‌ مبنی بر روی میز بودن گزینه‌های مختلف در خصوص ایران گفت: ما نیز گزینه‌های مختلف‌مان روی میز است و این طور نیست که مرعوب این تهدیدها شویم.

گزینه‌های ما نیز روی میز است/با تفکر بسیجی می‌توان انقلاب را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نایینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: از ابتدای تشکیل نهاد انقلابی و مردمی بسیج تا کنون شاهد برکات زیادی از سوی این نهاد در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم که اوج آن در دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش انکارناپذیر بسیج در کنار سایر قوا در حراست و صیانت از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود.

وی ظهور نیروهای انقلابی نظیر حزب‌الله لبنان را برگرفته از بسیج ایران اسلامی قلمداد و خاطرنشان کرد: همچنین رفته رفته فرهنگ بسیج در سایر مناطق اسلامی نظیر غزه، عراق، بحرین و حتی سوریه نیز گسترش پیدا کرد تا جایی امروز شاهد آزادسازی بخش عمده‌ای از سوریه به دست نیروهای مردمی آموزش دیده هستیم.

فرمانده سپاه کاشان لازمه دفاع از انقلاب و نیز صدور آن را داشتن روحیه و نگرش بسیجی دانست و گفت: با بهره‌گیری از تفکر بسیجی و تداوم این نگرش در حوزه‌های مدیریتی می‌توان فرهنگ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به کشورهای دیگر دنیا بیش از پیش صادر کرد.

نایینی در ادامه با اشاره به اعلام چندین باره مقامات آمریکایی‌ مبنی بر روی میز بودن گزینه‌های مختلف در خصوص ایران گفت: ما نیز گزینه‌های مختلف‌مان روی میز است و این طور نیست که مرعوب این تهدیدها شویم.

وی با اشاره به تصور محاصره ایران اسلامی توسط دشمن ابراز داشت : اگر آنها در 200 نقطه از خاورمیانه پایگاه زده‌اند، 200 منطقه نیز در تیررس موشک‌های ما قرار دارد.

نایینی همچنین با تأکید بر ظرفیت بالای شهرستان کاشان در تربیت نیروی بسیجی متعهد و متخصص متذکر شد: این شهرستان در حال حاضر به اندازه یک لشکر از نیروی بسیجی عملیاتی آموزش دیده در عرصه‌های مختلف بهره‌مند است.

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول