اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه:

تفکر بسیجی از نهضت عاشورا نشأت می‏‌گیرد

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: تفکر بسیجی از نهضت عاشورا نشأت می‏‌گیرد و امروز باید بیش از گذشته در جامعه ترویج شود.

تفکر بسیجی از نهضت عاشورا نشأت می‏‌گیرد

علی‌‏اکبر انارکی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به مناسبت هفته بسیج در خصوص جایگاه بسیج در ایران اسلامی اظهار داشت: تفکر بسیجی هم در طول زمان و هم در طول مکان جاری است.

وی بیان کرد: هر انسانی باید تفکر بسیجی داشته باشد؛ تفکر بسیجی از نهضت عاشورا نشأت می‏‌گیرد و همیشه باید تفکر بسیجی را همراه خود داشته باشیم.

انارکی تصریح کرد: باید با تفکر بسیجی، نظام جمهوری اسلامی و مشکلات آن را پیش ببریم تا به بالندگی برسیم.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه افزود: تفکری که از آن به عنوان اسلام ناب محمدی (ص) نام برده می‏‌شود، باید در جهان تجلی یابد و با تفکر اسلامی، باید مقابل کمی‏‌ها و کاستی‏‌ها مقاومت کرد و از نهضت عاشورا درس گرفت. 

تفکر بسیجی بین همه اقشار اشاعه داده شود

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) گفت: شاخص‌‏ترین انسان در مقوله تفکر بسیجی، امیرالمومنین (ع) است.

انارکی بیان داشت: ما هم باید با الگوبرداری از شاخص‌‏ها و استفاده از این تفکرات با زیاده‌‏خواهی‏‌های استکبار مقاومت کنیم.

وی اضافه کرد: با تمام مشکلات اقتصادی، تفکر بسیجی و همچنین اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده‌‏ایم؛ این تفکر باید بین آحاد مردم و همه اقشار به خصوص مسئولان مورد نظر قرار گیرد و اشاعه داده شود. 

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه برنامه‌‏های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در سال 92 را همراه با  شعار «بسیج پیشتاز حماسه و خدمت» اعلام کرد و شاخص برنامه‏‌ها را تجمع حدود 30 درصدی حلقه‌‏های صالحین در فیروزکوه دانست.

انتهای پیام/2568/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول