اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیجی مبتنی بر آموزه‌های دینی و مردم‎گرایی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تفکر بسیجی مبتنی بر آموزه‎های دینی و مردم گرایی است.

تفکر بسیجی مبتنی بر آموزه‌های دینی و مردم‎گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار سید حسن مرتضوی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: تفکر بسیجی مبتنی بر آموزه‎های دینی و مردم گرایی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اثرات مثبت تفکر بسیجی در جغرافیای اسلام افزود: امروز داشتن تفکر بسیجی برای همه ملل مسلمان جهان به عنوان ارزش و آرزو قلمداد می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر 600 هزار نفر از مردم استان عضو سازمان بسیج هستند، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هیچ عرصه‎ای در نظام اسلامی خالی از وجود بسیجیان نبوده و هر زمان و در هر مکان که انقلاب اسلامی به وجود بسیجیان نیاز داشته بسیجیان در وسط میدان آماده دفاع  بوده‎اند.

جانشین قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج را نماد تجسم عینی (هیهات من الذله) خواند و تاکید کرد: در شرایط کنونی جهان که خیزش مردمی علیه نظام سلطه و استکبار بوجود آمده، انتقال و بسط تفکر بسیجی یک ضرورت بوده و این رسالت بزرگ بر دوش آحاد مردم و به ویژه بسیجیان است.

وی ضمن قدردانی از مسئولان و مردم سیستان و بلوچستان در حمایت از بسیجیان در ماموریت‎های بسیج، خطاب به سردمداران نظام سلطه اذعان داشت: اگر شما همه گزینه‎ها را برای مقابله با نظام اسلامی روی میز مذاکره دارید ما نیز بسیج و تفکر بسیجی را روی میز مذاکره داریم.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول