اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

تفکر بسیجی معجزه‌آفرین است

امام جمعه بردسیر گفت: تفکر بسیجی می‌تواند، معجزه‌آفرین باشد چنانچه با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس و با وجود تجهیزات قوی و پشتوانه دشمنان، بسیجیان با کمترین امکانات معجزه آفریدند.

تفکر بسیجی معجزه‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان اظهار داشت: بسیج نخستین نهاد مردمی و خودجوش است که در ابتدای انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) به صورت رسمی متولد شد، اما قبل از این هم بسیج عملا در بین جوانان وجود داشت.

وی افزود: به خواست خداوند متعال تاکنون بسیج هر کجا که گام برداشته و هر کجا که تفکر بسیجی حاکم شده و به هر محدوده‌ای که ورود پیدا کرده، مشکلات حل شده است و جاهایی که ما مشکل داریم، اگر تفکر و حضور بسیجی باشد با کمترین هزینه مشکلات حل می‌شود.

تارم گفت: تفکر بسیجی می‌تواند، معجزه‌آفرین باشد، چنان چه با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس و با وجود تجهیزات قوی و پشتوانه دشمنان بسیجیان با کمترین امکانات معجزه آفریدند.

وی تصریح کرد: آمریکا می‌گوید ما قصد براندازی نظام اسلامی را نداشته و نداریم، پس جنگ تحمیلی علیه ایران و بعد از آن این همه تحریم‌ها و تهدیدها دلیلی جز اقدامات آمریکا و دست‌نشاندگان او برای براندازی نظام بوده است، بنابراین آمریکا باید بگوید، نتوانستیم زیرا مادامی که تفکر بسیجی بر ایران حاکم است و بسیجیان در اقشار مختلف جامعه حضور دارند، آمریکا نمی‌تواند، آسیبی به نظام برساند.

امام جمعه بردسیر افزود: به خواست خداوند مادامی که بسیجیان هستند تا ظهور امام زمان (عج) به فرموده امام راحل آمریکا و تمام دشمنان نظام هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدار فرماندهان بسیجی با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و صهیونیسم قاطعانه اعلام موضع کردند.

خطیب نماز جمعه بردسیر با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب ابزار علم و دانش است و نرخ مطالعه در کشور ما نسبت به برخی کشورها پایین‌تر است و این زیبنده یک کشور اسلامی نیست، بنابراین معلمان باید سعی کنند تا مطالعه و کتابخوانی را از همان سنین پایین در بین دانش‌آموزان فرهنگ‌سازی کنند.

انتهای پیام/80027/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول