اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار:

136 طرح اشتغالزا در بیله‌سوار عملیاتی شده است

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: 136 طرح اشتغالزا در شهرستان بیله‌سوار اجرایی و عملیاتی شده تا بخشی از فرصت شغلی برای مددجویان فراهم آید.

136 طرح اشتغالزا در بیله‌سوار عملیاتی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور عصر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون بیش از 9 میلیارد و 386 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند این شهرستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات امدادی و منابع بانکی برای عملیاتی شدن 136 طرح اشتغال در اختیار مددجویان و افراد بی‌بضاعت واجد شرایط قرار گرفته است.

مهدی‌پور خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال کمیته‌ امداد مهمترین اقدام این نهاد در جهت توانمندسازی اقتصادی خانواده‌ها و قرار دادن آنان در مسیر استقلال مالی و خوداتکایی است.

این مسئول با اشاره به اینکه این تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی برای مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است، اضافه کرد: با پرداخت این مقدار تسهیلات 65 نفر از تسهیلات خودکفایی، 49 نفر از تسهیلات توان‌افزایی و 22 نفر نیز از تسهیلات کار انگیزی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اعلام اینکه در طول این مدت شش میلیارد و 666 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است، بیان کرد: دو میلیارد و 360 میلیون ریال جهت توان‌افزایی و همچنین 360 میلیون ریال نیز برای کار انگیزی مددجویان تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت پرداخت شده است.

مهدی‌پور یادآور شد: قبل از پرداخت تسهیلات برای مددجویان و نیازمندان دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلف از جمله آموزش خیاطی، قالیبافی، دامداری، کشاورزی، تأسیسات لوله‌کشی و... برگزار شده و پس از اخذ نمره‌ قبولی در آزمون برای آنان تسهیلات اشتغال و خودکفایی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌‌ امداد شهرستان بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از شش هزار نفر برای دریافت خدمات به کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار مراجعه کرده و از خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند شده‌اند.

مهدی‌پور افزود: به طور میانگین روزانه 30 نفر برای دریافت خدمات به کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حداکثر مراجعات روزانه در سال‌جاری مربوط به فروردین ماه با یک‌هزار و 178 نفر است، تصریح کرد: حداقل مراجعات نیز در شهریور ماه بوده که طی آن 534 نفر به این نهاد انقلابی مراجعه کرده و به امور آنان رسیدگی شده است.

این مسئول با اعلام اینکه از این تعداد مراجعه‌کننده پنج هزار و 760 نفر از کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار خدمات دریافت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: این تعداد افراد 96 درصد مراجعان را تشکیل می‌دهند که از خدمات مختلف این نهاد مقدس بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول