اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد کرمان:

قرآن انسان را به زندگی با معیارهای اسلام دعوت می‌کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمان گفت: قرآن کریم، تنها وسیله‌ای است که انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش‎های انسانی و اسلام دعوت می‎کند.

قرآن انسان را به زندگی با معیارهای اسلام دعوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمیدرضا انصاریان ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت هفته قرآن و دانشگاه در مسجد واحد کرمان برگزار شد با اشاره به نقش قرآن کریم در زندگی بشر اظهار داشت: کسانی که با قرآن مأنوس هستند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می‎دهند.

وی قرآن کریم را مایه نشاط و خرمی دل دانست و افزود: قرآن کریم، تنها وسیله‌ای است که انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش‎های انسانی و اسلام دعوت می‎کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) پیرامون فراگیری قرآن بیان داشت: این قرآن نور روشن، ریسمان محکم فضیلت بزرگ و مرتبه بلندی است و مایه شفا و سعادت است.

انصاریان تصریح کرد: هر کس از قرآن روشنایی طلب کند، خداوند او را منوّر فرماید و اگر آموزش را به آن واگذارد خداوند او را حفظ کند و هر کس به قرآن توسل جوید، خداوند نجاتش بخشد و هر کس ملازم قرآن شود  بلندمرتبه گردد.

در این مراسم که با حضور تنی چند از قاریان و حافظان مطرح استان برگزار شد پس از قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز استان، استاد اسدی حافظ کل قرآن کریم و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک به سئوالات حاضران پاسخ گفت.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول