اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد

زمان و مکان آزمون سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآن گناباد اعلام شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد زمان و مکان برگزاری آزمون سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم را در این شهرستان اعلام کرد.

زمان و مکان آزمون سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآن گناباد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا طالبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای برپایی هر چه باشکوه‌تر آزمون سی‌ و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جلسه‌ای با اعضای داوران برجسته شهرستان که دوره داوری خود را در استان زیر نظر اداره‌ کل اوقاف گذرانده‌اند، برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه این آزمون شامل رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در دو مقطع شکوفه‌های زیر 16 سال و بالای 16 سال است، اضافه کرد: مقرر شد آزمون مذکور روز پنج‌شنبه آینده مورخ 30/08/92 برای مقطع شکوفه‌ها و روز جمعه 01/09/92 برای مقطع بالای 16 سال از متقاضیان شرکت‌ کننده در مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی گرفته شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد ادامه داد: این آزمون ساعت 8 صبح برای برادران در مجمع قاریان قرآن کریم مسجد غضنفری واقع در میدان الغدیر گناباد و برای خواهران در تالار شهید چمران دانشگاه علوم پزشکی گناباد به ‌صورت شفاهی برگزار می‌شود.

طالبیان تصریح کرد: رشته مفاهیم تخصصی ویژه بزرگسالان در مورخ 17/08/92 در مسجد جامع و مصلای گناباد برگزار شد و نفرات برتر شهرستانی برای برادران به ترتیب غلامرضا صادقیان کاخکی، رضا قادری، سیدمصباح مهدوی و محمد معتمدی با کسب حدنصاب یکسان مشخص شدند.

وی اضافه کرد: نفرات اول تا سوم خواهران به ترتیب فاطمه خیاطی، اکرم بنائی و معصومه روشناوند به مرحله استانی سال 92 راه یافته‌اند و زمان آزمون آنان در این مرحله نیمه اول آذرماه سال جاری اعلام شده است.

این مقام مسئول گفت: این افراد موفق شده‌اند از مجموع 50 سؤال با 150 امتیاز، حدنصاب از 105 به بالا را کسب کنند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول