اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن سپاه استان بوشهر خبر داد

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر

مسئول دارالقرآن سپاه استان بوشهر از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر خبر داد.

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید حبیب‌الله حسینی ظهر امروز در نشست هماهنگی مسابقات قرانی بسیجیان در بوشهر با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش اظهار داشت: مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر از دوم تا یازدهم آذر ماه همزمان با هفته بسیج در نواحی مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این مسابقات در سه رشته قرائت، حفظ و درک مفاهیم در سیزده ناحیه مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود که رشته‌های قرائت و درک مفاهیم در دو رده نوجوان و جوانان به بالا و رشته حفظ در پنج سطح صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در ناحیه مقاومت دشتستان برگزار شده، اضافه کرد: مرحله شهرستانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن بسیج در خارک دوم آذر، در دشتی سوم، در کنگان، جم و تنگستان ششم، در بوشهر، گناوه، دیر، عسلویه و ناحیه دانشجویی هفتم، در دلوار دهم و در دیلم یازدهم آذر ماه برگزار می‌شود.

حسینی افزود: در مرحله مقدماتی از هر ناحیه سی نفر در صورتی که امتیازشان به حد نصاب 75 برسد به مرحله نیمه نهایی یا استانی که در دهه فجر در بوشهر برگزار می‌شود راه می‌یابند و مرحله کشوری نیز اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: دارالقرآن‌های بسیج در سراسر استان راه‌اندازی شده و تاکنون تعداد زیادی از بسیجیان در این مراکز ثبت‌نام و مشغول فعالیت‌های قرآنی هستند.

وی یادآور شد: این مسابقات در راستای تربیت دینی و فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند: «باید ده میلیون حافظ قرآن داشته باشیم» انجام می‌شود که شرکت‌کنندگان بسیجی از دل حلقه صالحین شناسایی می‌شوند و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول