اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم

نفرات برتر مسابقات قرآنی زندان‌های فارس شناخته شدند

مسابقات استانی قرآن کارکنان مرد زندان‌های فارس با حضور 25 شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات قرآنی زندان‌های فارس شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان فارس، مسئول دارالقرآن اداره‌کل زندان‌های فارس در آیین اختتامیه مراسم مسابقات استانی قرآن کارکنان مرد زندان‌های فارس اظهار داشت: قرآن کلید رستگاری و سعادت بشر است و با تدبر در قرآن و معانی آن می‌توان رستگار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا حکمت‌نهاد اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآن، یکی از راه‌های ترویج انس با قرآن و گسترش علوم قرآنی در جامعه به‌ویژه بین کارکنان است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، از نفرات اول تا سوم هر رشته در این استان تقدیر می‌شود و نفرات اول نیز به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل زندان‌های فارس در ادامه با معرفی نفرات برتر قرآنی در این دوره از مسابقات گفت: در رشته حفظ پنج جزو ابوالفضل معدل از زندان استهبان نفر اول، در رشته قرائت محمدرضا خواجه‌ای از زندان اقلید، حسین لطفی از بازداشتگاه مرکزی شیراز و عزیزالله افزری از کانون اصلاح و تربیت شیراز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسئول ادامه داد: در رشته مفاهیم نیز محسن میرزایی از زندان مرکزی شیراز، اشکان کمالی از بازداشتگاه مرکزی شیراز و حمزه محمدی از زندان فیروزآباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این دوره از مسابقات در نمازخانه امام حسن مجتبی(ع) در اداره‌کل زندان‌های فارس برگزار شد و از نفرات برتر با حضور مدیرکل زندان‌های این استان، معاون سلامت و اصلاح و تربیت، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی و سایر مسئولان تقدیر شد و نفرات اول به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول