اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار:

لازمه اصلی جامعه بصیرت قرآنی است

امام جمعه فریدونکنار با تاکید بر اینکه فراگیری تفسیر قرآنی در جامعه باید ساری و جاری باشد، گفت: لازمه اصلی جامعه قرآنی، بصیرت قرآنی است.

لازمه اصلی جامعه بصیرت قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی پیش‌ازظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی‌و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در امامزاده قاسم(ع) فریدونکنار با بیان اینکه قاریان و حافظان قرآن کریم در ایجاد فرهنگ قرآنی نقش بسیار مهمی دارند، اظهار داشت: حافظان و قاریان کشور نیازمند توجه بیشتر مسئولان نسبت به مباحث قرآنی هستند.

امام جمعه فریدونکنار فرهنگ قرآنی را امری مهم در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: باید در کنار سایر شئون زندگی فردی و اجتماعی بشر، مباحث قرآنی مورد توجه قرار بگیرد.

جلالی به قرائت،ترجمه و تفسیر قرآن کریم اشاره کرد و گفت: انسان در تمام مراحل زندگی باید از مباحث قرآنی به ویژه تفسیر قرآن کریم بهره‌مند شود.

وی با تاکید بر اینکه فراگیری تفسیر قرآنی در جامعه باید ساری و جاری باشد، بیان کرد: جامعه نیازمند مؤسسات و مراکزی است که اماکن قرآنی را در اختیار همگان قرار دهد.

امام جمعه فریدونکنار فرهنگ قرآنی را امری ضروری برای جامعه قرآنی برشمرد و اظهار داشت: تحقق جامعه قرآنی نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی است.

جلالی لازمه اصلی جامعه قرآنی را بصیرت قرآنی حاکم بر افراد یک جامعه دانست و گفت: کسی که وارد مباحث قرآنی می‌شود باید دارای بصیرت قرآنی باشد.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول