اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر خبر داد

افتتاح اردوگاه کاردرمانی و مدرسه تخصصی قرآن زندان برازجان

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از افتتاح اردوگاه کاردرمانی و مدرسه تخصصی قرآن زندان برازجان خبر داد.

افتتاح اردوگاه کاردرمانی و مدرسه تخصصی قرآن زندان برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حمیدرضا حیدری صبح امروز در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های مختلف در زندان‌های استان بوشهر در دستور کار قرار دارد و تاکنون به نتایج خوبی در این مسیر رسیده‌ایم.

وی افزود: زندان برازجان از زندان‌های مهم استان است و تلاش می‌کنیم در راستای توانمندسازی مددجویان و اجرای طرح‌های ارزشمند در این مکان اهتمام ورزیم.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر خواستار تسریع در روند ساخت اردوگاه کاردرمانی و افتتاح این مرکز در کمترین زمان ممکن توسط مسئولان زندان شد.

حیدری تصریح کرد: راه‌اندازی این اردوگاه مهم و بزرگ از اولویت‌های اداره کل زندان‌ها در دشتستان است.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از افتتاح اردوگاه کاردرمانی و مدرسه تخصصی قرآن زندان برازجان خبر داد و یادآور شد: انتظار داریم با همت همکاران در آینده‌ای نزدیک با دعوت از رئیس زندان‌های کشور هم اردوگاه کاردرمانی و هم مدرسه قرآنی و آسایشگاه موقت مددجویان را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

حیدری گفت: بدون تردید هرچه قدر فعالیت‌های قرآنی و نماز در زندان‌های استان رشد و نمو داشته باشد شاهد اصلاح و تربیت مددجویان خواهیم بود و بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه و خانواده و ارتقاء نظام زندانبانی را رقم خواهم زد.

وی در ادامه تعامل و همکاری بیشتر زندان و مراجع قضایی را خواستار شد و تاکید کرد: تعامل خوب مسئولان زندان با مراجع قضایی کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را در پی دارد.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر در ادامه از قسمت‌های مختلف زندان دشتستان از جمله مدرسه قرآنی در حال ساخت، محل اسکان موقت مددجویان و دیگر اماکن بازدید کرد و خواستار تکمیل هر چه سریع‌تر این طرح‌ها شد.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول