اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای راه‌اندازی خط تله سی‌یژ کامان صورت گرفت

بازدید بازرسان اتریشی از پروژه خط تله سی‌یژ کامان قزوین

در راستای راه‌اندازی خط تله سی‌یژ کامان به طول یک هزار و 450 متر، ساخت کشور فرانسه با استفاده از موتور ترمیک، دو بازرس از کشور اتریش از این پروژه بازدید کردند.

بازدید بازرسان اتریشی از پروژه خط تله سی‌یژ کامان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، دو بازرس از کشور اتریش برای تأییدیه عملیات اجرایی این پروژه در راستای راه‌اندازی خط تله سی‌یژ کامان به طول یک هزار و 450 متر، ساخت کشور فرانسه با استفاده از موتور ترمیک، از این پروژه بازدید کردند.

شهردار قزوین اظهار داشت: باید امکانات رفاهی از جمله سرویس بهداشتی، رستوران و محل استراحت و پناهگاه تا زمان افتتاح این پروژه راه‌اندازی شود.

مسعود نصرتی افزود: همچنین در این پروژه باید تمهیدات لازم برای نصب کابین در این مرکز مهیا شود.

وی با اشاره به همکاری و حمایت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری پروژه منطقه نمونه گردشگری کامان ـ زرشک تصریح کرد: با توجه به حجم گسترده این پروژه و محدودیت تأمین منابع مالی، امیدواریم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، شاهد اجرای سایر بخش‌های این پروژه باشیم.

مدیرعامل شرکت تله کابین کهار نیز در این بازدید با بیان اینکه اجرایی کردن این پروژه با توجه به مشکلات تملکی به حضور بخش خصوصی امکان‌پذیر نبود، گفت: راه دسترسی احداث شده در این ارتفاع کار بسیار سختی بوده، به طوری که شاهد هستیم جاده پیست و شمشک بعد از 30 سال با این همه رفت و آمد به هیچ عنوان توسعه نیافته است.

شکرابی با بیان اینکه امروز صنعت بالابرها بسیار توسعه یافته است، افزود: سیستم‌های نصب شده جدید در اروپا حتی قدرت حضور بیش از 28 نفر را در یک کابین به طور همزمان دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از حضور کارشناسان اتریشی در زمینه نصب و توسعه تله‌سی‌یژها و تله‌کابین‌ها استفاده کنیم.

شاهرخ عطایی، مسئول مؤسسه رفاهی تفریحی کاسپین شهر قزوین نیز گفت: در عملیات اجرایی این پروژه در زمینه‌های مختلف مکانیکال و الکترونیکال زحمات بسیاری کشیده شده و اقدامات انجام شده در این پروژه در قیاس با سایر استان‌ها از هر لحاظ با توجه به موقعیت جغرافیایی ماندگار است.

هوبرت اشکوفر بازرس اتریشی نیز گفت: با توجه به ساخت و نصب تله سی‌یژ و برند بسیار خوبی که این تله سی‌یژ دارد، باید طبیعت بکر این منطقه حفظ شده و از این دستگاه بسیار خوب بهترین بهره‌برداری انجام شود.

وی افزود: چشم‌‌انداز این منطقه بسیار عالی است و با توجه به ارتفاع منطقه و آب و هوای مناسب، نصب تله سی‌یژ در این مکان در بهترین موقعیت قرار دارد.

انتهای پیام/77002/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول