اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار تهران اعلام کرد

شورا و شهرداری از اختلافات با یکدیگر بپرهیزند

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: تعامل شورا و شهرداری اساس پیشرفت هر شهری است و این دو نهاد باید از اختلافاتی که به امور جاری لطمه می‌زند، بپرهیزند.

شورا و شهرداری از اختلافات با یکدیگر بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه حجت‌الله موسوی شهردار جدید قرچک با اشاره به اینکه در همه جا اختلاف سلیقه و نظر وجود دارد و این یک امر طبیعی است، افزود: تعامل شهرداری و شورای اسلامی با یکدیگر زمینه را برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان فراهم می‌کند، از این رو به این مسئله مهم باید توجه بیشتری کرد.

معاون عمرانی استاندار تهران بیان کرد: اگر پایبندی به قانون سرلوحه کار تمام خدمتگزاران به مردم باشد، قطعاً شاهد رضایت عموم و در نتیجه رضایت پروردگار متعال خواهیم بود.

وی با تاکید بر ارائه برنامه یک ساله و پنج ساله توسط شوراهای اسلامی، از نمایندگان مردم در این نهاد خواست برای تدوین این برنامه‌ها حتماً از نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف و همچنین مردم استفاده کنند.

کریمی ضمن درخواست از اعضای شورای اسلامی شهر قرچک برای تعامل و بهره‌مندی از نظرات فرماندار که نماینده عالی دولت در شهرستان است یادآور شد: قرچک شهری مستعد و پر مشکل است از این رو برای انجام کارها بایستی روحیه جهادی داشت. رشد جمعیتی این شهر بسیار زیاد است اما خدمات ارائه شده همپای این رشد نیست.

معاون عمرانی استاندار تهران از شهرداری خواست تا از رشد بی‌رویه ساخت و سازها جلوگیری کند و برای خدمت‌رسانی بهتر برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.

وی همچنین از زحمات قاسم‌پور شهردار سابق این شهر تقدیر کرد و وی را از جمله افرادی خواند که سراسر تجربه بوده و در همه جا صادقانه خدمت کرده است.

معاون عمرانی استاندار تهران همچنین برای موسوی شهردار جدید نیز آرزوی موفیقت کرد و از وی خواست تا از همین روز اول خدمتش جهادی و صادقانه فعالیت کند.

این آیین با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک برگزار شد.

گفتنی است، حجت موسوی طی نشست شورای اسلامی دور چهارم و پس از بررسی برنامه‌های ارائه داده شده با رأی قاطع تمام اعضای شورای شهر به عنوان شهردار قرچک رأی اعتماد گرفت و برای تأیید مراجع ذی‌صلاح به استانداری تهران معرفی شد.

مسئولیت شهرداری قرچک در سال‌های 80 تا 83 و بر عهده داشتن مسئولیت شهرداری گرمدره بین سال‌های 83 تا 92 از جمله سوابقی است که در کارنامه کاری حجت موسوی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول