اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور/

تقسیم امتیازات نفت آبادان و شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان

تیم‌های فوتبال نفت آبادان و شهرداری یاسوج در فوتبال لیگ دسته اول کشور به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

تقسیم امتیازات نفت آبادان و شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های شهرداری یاسوج و نفت آبادان به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

‌در این بازی ابتدا تیم شهرداری یاسوج از حریف با سابقه آبادانی خود یعنی نفت پیش افتاد و در ادامه این بازیکنان نفت بودند که بازی را به تساوی کشاندند.

در این بازی ابتدا اکبر صفری در دقیقه 30 بازی برای شهرداری گل‌زنی کرد که در ادامه تیم نفت با یک ضربه پنالتی در دقیقه 45 نیمه اول بازی را به تساوی کشاند.

در این بازی همچنین مجید نجاتی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج توسط داور میدان از زمین بازی اخراج شد و تیم شهرداری زمان زیادی را با 10 بازیکن در این بازی پشت سر گذاشت.

تا پیش از این بازی تیم شهرداری یاسوج با شش بازی و چهار امتیاز در رده آخر گروه قرار داشت که اکنون با این مساوی و با پنج امتیاز از هفت بازی همچنان در رده آخر قرار دارد.

تیم فوتبال نفت آبادان نیز که حال و روز بهتری از تیم شهرداری ندارد با این امتیاز از هشت بازی در رده‌های پایینی گروه اول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

در این گروه اکنون تیم فوتبال گل گهر سیرجان با 18 امتیاز از 9 بازی در صدر گروه است و به دنبال آن تیم‌های نساجی و گیتی‌پسند با 15 و 13 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/2571‌/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول