اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان مطرح کرد

احداث سوله ورزشی در همه مناطق شهرداری اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان از احداث سوله ورزشی در همه مناطق شهرداری این شهر خبر داد.

احداث سوله ورزشی در همه مناطق شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه نظام سلامت ما امروز با چالش‌های بسیاری مواجه است که بی‌توجهی به امر ورزش این مشکلات را جدی‌تر کرده است، اظهار کرد: وارد شدن به امر ورزش امر بسیار ضروری است چرا که با وجود مشکل اعتیاد، بیماری‌های ناخواسته ناشی از صنعتی شدن شهرها و مشکلات روحی و روان‌پریشی‌ها که امروز در جامعه به وضوح مشاهده می‌شود را می‌توان پیشگیری کرد.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌هایی که در این زمینه راهگشا بوده، بسیج است، افزود: بسیج به دنبال تکریم ورزش در کنار دستگاه‌های دیگر است، و ارتقای جایگاه ورزش کشور در جهان همت جمعی را می‌طلبد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان به ضرورت افزایش سرانه ورزشی اشاره و تصریح کرد: 2 هزار سالن ورزشی توسط بسیج در کشور در حال احداث بوده است که 300 سالن از این تعداد توسط بسیج اصفهان ساخته می‌شود.

وی با تأکید به اینکه به دنبال ساخت استخر در همه شهرستان‌ها نیز هستیم، ادامه داد: در اصفهان  تا کنون 25 سوله ورزشی احداث شده است که در شهرستان برخوار نیز فقط شش سالن ورزشی احداث شده است.

سلیمانی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص امضاء توافقنامه با شهرداری اصفهان گفت: قرار بر این شده است که در همه مناطق شهر سوله ورزشی احداث کنیم که تا کنون احداث چهار سوله  آغاز شده و یازده مورد دیگر در دست پیگیری است.

وی همچنین به نقش بسیج در ورزش در کنار دستگاه‌های مسئول در عرصه‌های بین‌المللی افزود: بسیج در ورزش متولی نیست اما به عنوان تکریم کننده و تسهیل کننده وارد صحنه می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در بخشی از صحبت‌های خود  25 آبان سال 61 را افتخاری برای مردم اصفهان دانست و افزود: تشییع 370 شهید این استان حماسه بسیار بزرگی توسط مردم استان اصفهان بود.

سلیمانی با بیان اینکه هیچ کس باور نمی‌کرد که مردم ایران با دست خالی مقابل رژیمی قد علم کنند که در آن 60 هزار مستشار آمریکایی حضور داشتند، تصریح کرد: مردم ایران با دست خالی انقلاب کردند و با  روحیه پهلوانی و جوانمردی مردم ایران و نیز به رهبری امام خمینی(ره) این انقلاب هدایت و رهبری شد.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: هر چند ما در سال‌های گذشته پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم  اما باید در شرایط کنونی ایران عقب‌ماندگی‌هایی که داشته‌ایم را با برنامه‌های راهبردی و نیز در سطح کلان جبران کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در پایان با بیان اینکه ضعف در برنامه‌ریزی در ابعاد دیگری نیز خود را نشان داده است، ادامه داد: به نسبت جمعیت یک میلیون و هفتصد هزار نفری شهر اصفهان هفتصد و پنجاه مسجد فعال وجود دارد که در این باره با کمبود مواجه هستیم و این مسئله نیز در ورزش کشور نیز وجود دارد.

انتهای پیام/63012/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول