اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه شهردار شیراز خبر داد

شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز در شهرداری شیراز

مدیر حوزه شهردار شیراز از بررسی و شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز، تعیین شاخص‌های سلامت اداری در مجموعه وسیع شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز در شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه مدیریت شهردار این شهر، سیروس پاک‌فطرت با اشاره به جایگاه ویژه تکریم ارباب رجوع در شهرداری شیراز، اظهار داشت: شهروندان سومین حرم اهل‌بیت(ع) و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی، شایسته بهترین‌ها هستند و در این راستا با تأکید شهردار شیراز، کمیته ویژه سلامت اداری متشکل از بخش‌های تأثیرگذار تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی، مدیریت‌های بازرسی و ارزیابی عملکرد، حراست، نماینده شهرداران مناطق و دیگر عوامل مرتبط و تأثیرگذار این کمیته را تشکیل می‌دهند که نقش نظارتی و سیاست‌گذاری مناسبی در چند سال اخیر در زمینه اصلاح امور برداشته شده است.

پاک فطرت با تقدیر از مدیران و کارکنان شهرداری شیراز در تمام پست‌ها و رده‌ها، گفت: طی سه سال گذشته با صدور ابلاغ رسمی با تشکیل جلسات کارگاهی و آموزشی در مورد قواعد و مقررات مربوطه توانسته‌ایم با بررسی و شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز، تعیین شاخص‌های سلامت اداری و ابلاغ به حوزه‌های مختلف، تشکیل کمیته‌های فرعی، برون‌سپاری بخشی از خدمات شهرداری و واگذاری به دفاتر پیشخوان به منظور تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از مراجعه مستقیم شهروندان به شهرداری، اصلاح فرآیندها و ساده‌سازی مراحل اداری و قانونی در ارتقای سلامت اداری گام‌های اساسی برداریم.

مشاور شهردار شیراز در ادامه؛ برگزاری جشنواره مهر خدمت در سال گذشته در شهرداری شیراز را موجب ایجاد انگیزه مضاعف برای ارائه کارهای مثبت بیش از گذشته و کاهش 23 درصدی شکایات دانست.

وی در پایان توجه به رفاه کارکنان شهرداری، عملیاتی شدن فازهای مختلف شهرداری الکترونیک، ارتقای کیفیت پاسخگویی سامانه 137، تعیین سازوکار مناسب برای انتخاب و انتصاب مدیران را از دیگر عوامل ارتقای جایگاه شهرداری به سطح «پیش‌رو یک» در میان دستگاه‌های بی‌شمار شرکت‌کننده در این جشنواره عنوان کرد.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول