اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رضایتمندی مردم از عملکرد شورا و شهرداری خورموج

اظهار رضایت مردم از عملکرد شورای شهر و شهردار جدید خورموج و سعه صدری که از بدو حضور در شهرداری داشته‌اند، قابل توجه است.

رضایتمندی مردم از عملکرد شورا و شهرداری خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مردم خورموج مردمی قانع هستند و خدماتی که از سوی مسئولان انجام می‌شود را مدنظر دارند.

زینب اقبالی، شهروند خورموجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: از وقتی اعضای شورای جدید آمدند، شهردار را هم که از خود خورموج انتخاب کردند، شهر ما هم زیبا شده و هم چهره جدیدی به خود گرفته است.

وی که خود را خانه‌دار معرفی کرد، افزود: اخلاق و رفتار اعضای شورا و شهردار با مردم برای ما کافی است و تلاش‌های آنها هم جای خود دارد.

شهروند دیگر خورموجی نیز که خود را دانش‌آموز دبیرستان معرفی کرد، به خبرنگار ما گفت: قبل از انتخاب شهردار متأسفانه شهر ما تله خاکی شده بود، اما امروز نمای شهر با حضور شهردار شیخیانی چهره شهری به خود گرفته است.

علی ادامه داد: از تلاش شهردار و اعضای فعلی شورا که در کمترین زمان شهر را آراسته کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

سید مهدی بهزادی، دیگر شهروند خورموجی نیز به خبرنگار فارس گفت: شهر ما به یک روستای بزرگ تبدیل شده بود، اما با آمدن شورای جدید و انتخاب بجای شیخیانی، شهر چهره تازه‌ای به خود گرفته است؛ هرچند مشکلات چند ساله به وجود آمده در شهر نیاز به کارهای زیادی دارد.

وی افزود: تغییرات به هر حال صورت گرفته و مشکلات عمرانی که 6 سال گذشته خورموج را در رکود قرار داده بود، موجب شده تا خورموج از خیلی از شهرها عقب بیفتد.

کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج خاطرنشان کرد:  امروز شهر خورموج نیاز به اصلاح مبلمان شهری دارد و نیاز به همکاری شهروندان است که با شورا و شهردار همکاری کنند.

وی ادامه داد: از مسئولان شهرستان و استان انتظار داریم با توجه به عقب‌ماندگی‌هایی که خورموج در سال‌های گذشته داشته، مساعدت کنند.

بهزادی اضافه کرد: رویکرد بسیار خوبی در حال شکل‌گیری است و این نیاز به برنامه‌ریزی بیشتر در کوتاه مدت و بلندمدت دارد که اجرا شود.

وی افزود: کارهای فرهنگی در حال اجراست و راه‌اندازی اینترنت رایگان در پارک مفتون یکی از این کارهای خوب مدیریت شهری است.

بهزادی یادآور شد: شهر ما عقب‌ماندگی زیادی دارد و خیلی باید کار شود، بنابراین شورا باید منسجم باشد تا بتواند از مدیریت شهری حمایت و رایزنی کند تا تغییراتی در شهر به وجود بیاید.

علیرضا تیموری، دیگر شهروند خورموجی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: شهردار جدید شهردار کارآمدی است، چراکه از بطن مردم و شهر خورموج آمده و قبل از شهردار بودن یک شهروند خورموجی است و به مشکلات شهر و دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم نسبت به امور شهری آشناست.

مدیر سابق سایت لیمر افزود: شیخیانی، شهردار فعلی خورموج اشراف کامل به تمام قسمت‌های یک شهرداری را دارد و مشخص است که درآمدزایی برای شهر نیز توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهردار فعلی خورموج توانسته تقریباً بدون جذب هیچ اعتباری از استان توسط مردم بعضی از مشکلات شهرداری را حل کند.

تیموری اضافه کرد: مدیریت شهردار نمونه استان زبانزد خاص و عام است؛ به طور مثال خودروهای راهسازی و سنگین در زمان شهردار قبل استفاده‌ نمی‌شد و در پارکینگ نگهداری می‌شد، اما از زمان روی کار آمدن شهردار شیخیانی با استفاده از ماشین‌های راهسازی، درآمدزایی خوبی برای شهرداری به وجود آمده است.

وی افزود: کارهای فرهنگی شهردار شیخیانی را نباید نادیده گرفت، چراکه از زمان حضور در شهرداری چراغانی و آذین‌بندی، چهره شهر را تغییر داده است که من به عنوان یک شهروند از وی تقدیر و تشکر می‌کنم.

تیموری به دو نقطه حادثه‌خیز و مهم شهر که از دغدغه‌های چند سال گذشته مردم است اشاره کرد و بیان داشت: دو نقطه حادثه‌ساز شهر خورموج حد فاصل بیمارستان زینبیه به سمت محمدآباد و جاده ورودی مسیر شرقی شهر خورموج از دانشگاه آزاد به شهر بود که این مدیریت شهری نگاه ویژه و عملیاتی کردن به این معضل داشته است و این از نشانه‌های یک مدیریت خوب شهری است.

این شهروند خورموجی اذعان داشت: از اعضای شورا که برخاسته از خود مردم هستند، انتظار داریم که با وحدت، اتحاد و همدلی از این مدیریت شهری حمایت کرده و نسبت به ارائه برنامه‌هایی که از مدیریت به شورا می‌شود، اهتمام داشته باشند.

علی حیدری، شهروند خورموجی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: واقعاً ما اگر می‌خواستیم میهمان دعوت کنیم نمی‌دانستیم از چه راهی وارد شهر شویم، چراکه شهر به تله خاکی تبدیل شده بود و هیچ گوش شنوایی نبود.

وی ادامه داد: قبلاً به شورا مراجعه می‌کردیم که هرکدام آهنگ خاص خود را می‌زد و کورکورانه از شهردار خورموج حمایت کردند و این از اشتباهات بزرگ شورای قبل بود.

این شهروند تأکید کرد: امیدوارم اعضای شورا همانند گذشته از طرح‌های شهردار فعلی خورموج حمایت کنند.

حیدری عنوان کرد: البته مدیریت غلامحسین تیموری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر خورموج هم در ایجاد همگرایی جای تقدیر دارد، چراکه این معلم مردمی است و تمام اعضا شورا باهم اتحاد دارند و یقین دارم اگر این روش ادامه داشته باشد شهر ما به آن جایگاهی که باید داشته باشد، دست خواهد یافت؛ البته آن هم نیازمند تعامل و همکاری مردم است.

انتهای پیام/66001/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول