اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری قم مطرح کرد

برنامه‌ریزی مطلوب شهرداری قم در خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری در زمینه خدمات شهری با برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوبی ورود و حضور پیدا کرده به طوری که اوج خدمات آن را در عاشورا و تاسوعا شاهد بودیم.

برنامه‌ریزی مطلوب شهرداری قم در خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به خدمات شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: شهرداری از جمله نهادهایی است که در مناسبت‌های خاص در حال آماده‌باش است و تاکنون کارنامه خوبی از خود به نمایش گذاشته و در مناسبت‌های مختلف اقدامات بی‌عیب و نقصی ارائه داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در زمینه خدمات شهری با برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوبی ورود و حضور پیدا کرده که اوج خدمات آن را در عاشورا و تاسوعا شاهد بودیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات شهرداری در ایام تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی گفت: شهرداری در این ایام جمعیت فراوان زائران را برای امر خدمت‌رسانی مدیریت کرد و در این زمینه بحث نظافت اطراف حرم کریمه اهل‌بیت (ع) و کل شهر قم شاخص و مطلوب بود.

وی ادامه داد: خدمات منظم و منسجم ارائه شده در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی مرهون برنامه‌ریزی‌های شهرداری است به طوری که تعداد زیادی از پرسنل شهرداری در این ایام خود را وقف خدمت‌رسانی کردند.

ذاکریان خاطرنشان کرد: نظم‌بخشی به حرکت دستجات و هیئت‌های‌ مذهبی با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده بود.

وی یادآور شد: در زمینه ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی جای کار بیشتری وجود دارد و فعالیت این ایستگاه‌ها باید با هماهنگی بیشتری با شهرداری و پلیس صورت گیرد تا سبب ازدحام و ترافیک نشوند و در صورت ضرورت وسایل نقلیه بتوانند به راحتی و با سرعت تردد کنند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول