اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

آمادگی اتحادیه برای ارائه خدمات به تعاونی‌های کشاورزی زنجان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان از آمادگی اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان برای ارائه خدمات به تعاونی‌های کشاورزی خبر داد.

آمادگی اتحادیه برای ارائه خدمات به تعاونی‌های کشاورزی زنجان

حسین بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با توجه به توافقنامه دو جانبه اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان شرکت‌های تعاونی می‌توانند از خدمات این اتحادیه استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به نامه شماره 15458 ارسال شده به این اتحادیه و مطابق توافقات انجام شده شرکت‌های تعاونی کشاورزی می‌توانند از خدمات این اتحادیه از جمله ثبت شرکت، تجهیزات، بررسی صورت‌های مالی و داوری استفاده کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استفاده از تسهیلات بخش کشاورزی، سرمایه‌گذاری صادراتی محصولات کشاورزی از دیگر خدماتی است که برای شرکت‌های تعاونی کشاورزی در نظر گرفته شده است.

بابایی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی کشاورزی باید نسبت به عضویت در اتحادیه تعاونی کشاورزی شهرستان زنجان اقدام کنند، افزود: اعضای اتحادیه می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن به ابلاغ تسهیلات بانکی سال‌جاری شرکت‌های تعاونی می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده به این اتحادیه مراجعه کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه برای تشکیل پرونده به زنجان، خیابان شهدا، ساختمان امیر کبیر، طبقه پنجم، واحد 406 مراجعه کرده یا با شماره تلفن 3236672 تماس حاصل کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: خرید هر گونه فیش و کارت با عنوان باغ شهر یا خانه باغ ممنوع است.

بابایی در پایان متذکر شد: متقاضیان می‌توانند قبل از تهیه هر گونه فیش یا کارت گلخانه از طریق اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/73003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول