اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد

گسترش زمینه‌های همکاری مشترک بخش کشاورزی آذربایجان غربی و ارمنستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: زمینه همکاری مشترک بین توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی و نمایندگی شرکت «باروا» ارمنستان گسترش می‌یابد.

گسترش زمینه‌های همکاری مشترک بخش کشاورزی آذربایجان غربی و ارمنستان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدعلی مختاری ظهر امروز در دیدار با نماینده موسسه ابداعات و اختراعات «باروای» ارمنستان، اظهار داشت: صندوق توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی و نمایندگی شرکت «باروا»ارمنستان همکاری‌های دوجانبه بسیاری دارند.

وی با اشاره به هوشمند سازی دستگاه‌های ضد تگرگ نصب شده در 31 نقطه حادثه‌خیز آذربایجان غربی، تصریح کرد: این دستگاه‌ها با مجهز شدن به سیستم هوشمند اطلاعات ماهواره‌ای کارایی بهتری خواهند داشت.

مختاری به سفر اخیر هیئت اعزامی از سوی توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: لازم است توافقات انجام شده در این سفر هر چه سریع‌تر عملیاتی شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به زمینه‌های همکاری مشترک بین صندوق توسعه کشاورزی آذربایجان غربی و شرکت «باروا» ارمنستان، افزود: صدور خدمات فنی و مهندسی و همچنین صادرات تولیدات بخش کشاورزی استان به کشور ارمنستان، تجهیز و راه‌اندازی سامانه های ضد تگرگ و سامانه های بارورسازی ابرها در استان و تبادل اطلاعات و فن‌آوری‌های نوین کشاورزی بین دو کشور از جمله این زمینه‌ها هستند.

وی به خسارت وارد شده به شرکت «باروا» ارمنستان به دلیل تأخیر در تحویل سامانه‌های ضد تگرگ از سوی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اشاره کرد و یادآور شد: در تلاشیم در صورت تخصیص اعتبارات، خسارت وارد شده به این شرکت را جبران کنیم.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول