اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

آزادسازی اراضی کشاورزی ساوجبلاغ از ساخت‌ و ساز‌های غیرمجاز

فرماندار ساوجبلاغ گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 100 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان که تحت ساخت و ساز غیرمجاز قرار گرفته بودند، آزادسازی شدند.

آزادسازی اراضی کشاورزی ساوجبلاغ از ساخت‌ و ساز‌های غیرمجاز

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: متاسفانه طی سال‌های اخیر به دلیل رشد قیمت مسکن و موقعیت خوب شهرستان ساوجبلاغ شاهد تعرض به اراضی کشاورزی و باغ‌های میوه این شهرستان بودیم که این امر خساراتی را به مردم وارد کرده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا طرح برخورد با متخلفان و ساخت و سازهای غیر مجاز به‌ویژه در اراضی کشاورزی و باغ‌های میوه ساوجبلاغ با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله فرمانداری و نهادهای قضایی به اجرا درآمده که دستاوردهای خوبی در حوزه حفاظت از اراضی ملی و زمین‌های کشاورزی و باغی شهرستان داشته است.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: در حال حاضر مهمترین اولویتی که در این حوزه وجود دارد، حفاظت و مراقبت از اراضی کشاورزی است و اجازه نخواهیم داد که تحت هیچ شرایطی کاربری این زمین‌ها تغییر کند و نهادهای متولی از صدور مجوز برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و باغ‌های میوه خودداری می‌کنند.

اجرای طرح پیشگیری از تخریب اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

حدادی افزود: متاسفانه با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته باز هم مشاهده می‌شود که برخی افراد سودجو به طور غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای برخورد با این افراد طرح پیشگیری از تخریب اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ اجرایی شده و از ابتدای سال تاکنون بیش از 100 هکتار از این زمین‌ها که مورد تعرض افراد سودجو و ساخت و ساز غیرمجاز قرار گرفته بودند، آزادسازی شدند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: به طور قطع این طرح با جدیت پیگیری خواهد شد و کوچک‌ترین تخلف در این حوزه با برخورد قاطع قانونی دستگاه‌های مسئول به‌ویژه نهادهای قضایی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/2302/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول