اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد

برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی لازم برای افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی آذربایجان غربی انجام می‌شود.

برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی آذربایجان غربی

سید علی مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی آذربایجان غربی طبق برنامه پنج ساله پنجم تا پایان سال 91 حدود 1/12 بوده که در این زمینه جلوتر از برنامه هستیم.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بنا دارد ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان را افزایش داده و تا پایان برنامه پنج ساله پنجم آن را به 1/5 برساند.

مختاری یادآور شد: با تامین اعتبار صورت گرفته حدود 500 دستگاه تراکتور و سایر ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی به کاروان ماشین‌آلات کشاورزی آذربایجان غربی افزوده خواهد شد.

وی اعلام کرد: تا پایان سال 92 در صورت اتمام تامین اعتبار و علاقه‌ای که کشاورزان در خصوص تامین ماشین آلات کشاورزی خود دارند برآورد شده که ضریب مکانیزاسیون آذربایجان غربی به 1/2 برسد.

مختاری متذکر شد: تمام کشاورزانی که در زمینه ماشین آلات و ادوات کشاورزی احساس نیاز می‌کنند باید برای تامین ادوات و ماشین آلات کشاورزی خودشان به ویژه تراکتور باغی و زراعی حتما به مراکز خدمات جهاد کشاورزی و مدیریت‌های شهرستان مراجعه کنند و نیازهای خود را اعلام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: با اعلام نیاز کشاورزان جهاد کشاورزی طبق شرایط این کشاورزان را به بانک عامل معرفی می‌کند.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول