اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد

افزایش امنیت سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی و دامپروری

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: دولت امنیت و ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی و دامپروری را افزایش دهد.

افزایش امنیت سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی و دامپروری

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در همدان در بخش کشاورزی و دامپروری، دولت با اتخاذ تدابیر لازم و راهبردهای سازنده و عملیاتی، ریسک‌پذیری و رغبت سرمایه‌گذاران را در این رابطه بالا ببرد.

وی گفت: یکی از چالش‌های پیش روی کشاورزان و سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی و دامپروری، نوسانات قیمت‌ها، بالا بردن هزینه‌های قیمت تمام شده محصولات تولید شده، بالا بودن نرخ سود و کوتاه‌مدت بودن بازپرداخت اقساط بانکی، عدم حمایت مؤثر و به موقع از سرمایه‌گذاران در مواقع بحران و عدم امنیت کافی در راستای سرمایه‌گذاری است که موجب شده کشاورزان و دام‌پروران ریسک‌پذیری کمتری در این مقوله داشته باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر در رابطه با کشاورزی استان افزود: دولت می‌تواند با هدفمند کردن کشاورزان در راستای تأمین نیازهای مردم و اتخاذ سیاست‌های اصولی و لازم در مراحل کاشت و برداشت محصولات، تزریق تسهیلات ارزان‌قیمت و مدت‌دار، نظارت کافی و دقیق بر نحوه فعالیت‌ها و هزینه‌های کشاورزان و دامداران وارد عمل شود.

وی گفت: حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های توجیه‌پذیر در بخش اقتصادی و کشاورزی به ویژه صنایع تبدیلی، در اختیار گذاشتن ادوات مکانیزه کشاورزی و دامپروری به صورت اقساط بلندمدت، اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای آگاهی بخش کشاورزان و دامداران و خرید تضمینی محصولات به قیمت واقعی عوامل دیگری است که در راه رشد و توسعه کشاورزی و دامپروری کشور و استان موثر خواهد بود.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول