اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان اردبیل عنوان کرد

پرداخت بیش از 12 هزار فقره تسهیلات کشاورزی به روستاییان

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال بیش از 12 هزار فقره تسهیلات کشاورزی به زارعان و روستاییان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 12 هزار فقره تسهیلات کشاورزی به روستاییان

عقیل وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تسهیلات پرداختی در این مدت بالغ بر یک‌هزار و 200 میلیارد ریال بوده که این تسهیلات به صورت مستمر و در طول سال‌جاری به کشاورزان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز بانک کشاورزی برای 43 هزار متقاضی بالغ بر سه هزار و 346 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است، تصریح کرد: پرداختی تسهیلات ما رشد 10 تا 15 درصدی را نشان می‌دهد.

وکیلی با بیان اینکه دریافت‌کنندگان تسهیلات باید به موقع بدهی خود را به صندوق بانک پرداخت کنند، تصریح کرد: اگر این کار صورت نگیرد، در واقع امکانات بانک را برای اعطای تسهیلات جدید که باید در اختیار علاقمندان قرار گیرد، محدود کرده و زمینه چنین فرآیندی برای متقاضیان دیگر مهیا نمی‌شود.

این مسئول در مورد عملکرد صندوق بیمه کشاورزان خاطرنشان کرد: صندوق بیمه کشاورزی با تحت پوشش قرار دادن زارعان، باغداران و دامداران توانسته بخش عظیمی از ضرر و زیان آنها را که ناشی از حوادث قهری و غیرمترقبه بوده، تأمین کرده و پرداخت کند.

وی بیان کرد: ظرفیت واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی بسیار بالاست و صندوق بیمه کشاورزی در زیر پوشش قرار دادن محصولات متنوع و پرداخت غرامت به آنها موفق عمل کرده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان اردبیل از پرداخت بیش از 24 میلیارد تومان غرامت به بیمه‌گزاران خبر داد و یادآور شد:‌ ما همچنان در برخی از سطوح زراعی و باغی نیازمند اقدامات فراگیر در این حوزه هستیم، به طوری که از اول مهر ماه سال‌جاری بیمه محصولات زراعی، باغی و دامی شروع شده است.

وکیلی از همه کشاورزان و روستاییان خواست برای بیمه محصولات خود اقدام کنند تا در صورت بروز خسارت امکان پرداخت مبلغ جبران خسارت فراهم آید.

وی با بیان اینکه 70 درصد تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات خرد و کلان در حوزه کشاورزی بوده است، گفت: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک پیشرو در ارائه خدمات بانکی با شعار «بانک همه مردم ایران» با شعب خود در خدمت هموطنان است.

وکیلی از جذب یک‌هزار و 332 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای توسعه بخش کشاورزی خبر داد و افزود: ما موفق شدیم در توسعه بخش کشاورزی، تأمین ماشین‌آلات و مکانیزاسیون کشاورزی تسهیلات مناسبی را در اختیار فعالان این بخش قرار دهیم.

وی از تداوم پرداخت تسهیلات برای خرید انواع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: تسهیلات مورد نیاز در صورت اختصاص اعتبار از محل وجوه یارانه در حمایت از این بخش پرداخت می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی نیز موفق عمل کرده، به طوری که توانسته‌ایم برای یک‌هزار و 136 متقاضی بیش از 59 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کنیم.

انتهای پیام/62001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول