اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فنی آزمایش سرشماری کشاورزی قزوین اعلام کرد

جمع‌آوری 90 درصد اطلاعات سرشماری کشاورزی در قزوین

مسئول فنی آزمایش سرشماری کشاورزی قزوین گفت: 90 درصد اطلاعات و آمار آزمایش سرشماری کشاورزی در قزوین جمع‌آوری شده و کار در مراحل پایانی قرار دارد.

جمع‌آوری 90 درصد اطلاعات سرشماری کشاورزی در قزوین

نعمت‌الله عالی‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 90 درصد اطلاعات و آمار آزمایش سرشماری کشاورزی در قزوین جمع‌آوری شده و کار در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: اجرای طرح آزمایش سرشماری کشاورزی در قزوین از امروز در استان قزوین آغاز شده و تا روز 29 آبان‌ماه به مدت 32 روز ادامه دارد و برای هر روستا یک یا 2 مامور در نظر گرفته شده است.

مسئول فنی آزمایش سرشماری کشاورزی قزوین عنوان کرد: سرشماری کشاورزی هر 10 سال یک بار اجرا می‌شود و بناست اجرای آن امسال برای دومین بار به صورت آزمایشی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمام استان‌ها در این سرشماری آزمایشی شرکت دارند، ادامه داد: از هر استان یک دهستان انتخاب شده که در استان قزوین دهستان اقبال شرقی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: براساس سرشماری سال 90 دهستان اقبال شرقی 15 روستای دارای سکنه با 14 هزار و 600 نفر جمعیت در قالب چهار هزار و 400 خانوار دارد که در مورد اقلام کشاورزی این روستاها اطلاعات و آمار مربوطه جمع‌آوری می‌شود.

عالی‌منش خاطرنشان کرد: درحال حاضر کار جمع‌آوری اطلاعات در 50 درصد آبادی‌های این بخش به اتمام رسیده و در بقیه روستاها اجرای سرشماری در مراحل پایانی خود قرار دارد.

وی عنوان کرد: در این سرشماری آزمایشی برای نخستین‌بار از ابزار الکترونیکی تبلت به جای پرسشنامه و حدود 800 قلم اطلاعاتی از بهره‌برداران کشاورزی و 46 قلم اطلاعاتی از هر آبادی جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/2667/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول