اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان‌شرقی:

صندوق بیمه کشاورزی به تعهدات خود در قبال کشاورزان عمل نکرده است

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: صندوق بیمه کشاورزی به تعهدات خود در قبال کشاورزان عمل نکرده است.

صندوق بیمه کشاورزی به تعهدات خود در قبال کشاورزان عمل نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خلیل ساعی ظهر امروز در جلسه ستاد بیمه کشاورزی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: صندوق بیمه کشاورزی باید به تعهدات خود عمل کند تا رغبت کشاورزان برای بیمه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه رغبت کشاورزان حرف اول را در تحت پوشش قرار گرفتن در صندوق بیمه کشاورزان می‌زند ادامه داد: مدیریت جهادکشاورزی و کارگزاران دفاتر بیمه در شهرستان‌ها با سیاست‌های جاری دولت این اقدام را انجام می‌دهند.

ساعی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی از استان‌های حادثه‌خیز کشور است، ادامه داد: باید آگاهی‌های لازم به کشاورزان داده شود تا نسبت به بیمه کردن محصولات کشاورزی و دام‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طرح پرداخت خسارت در حوادث غیرمترقبه از دستور کار دولت خارج شده است، افزود: در این گونه موارد اهتمام دولت بر بیمه کردن بوده و دولت کمک‌های خود را تنها از طریق صندوق بیمه اعمال می‌کند.

وی اعلام دیرهنگام تعرفه‌های بیمه، مراجعه نکردن کارگزاران بیمه به روستاها و رقابتی نبودن بیمه محصولات کشاورزی از طرف صندوق را از جمله عواملی دانست که در میزان عضویت کشاورزان در صندوق بیمه کشاورزی استان و کاهش آن تاثیرگذار بوده است، افزود: حضور کم رنگ ارزیابان و ضعف عملکرد کارگزاران در کاهش بیمه محصولات کشاورزی بی‌تاثیر نبوده است.

انتهای پیام/60002/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول