اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صادر شد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته بسیج آمده است: یاد طلایه‌داران عرصه ایثار بخیر که تکبیرشان با سرخی خورشید آمیخته شد و یادشان همیشه در قلب‌ها جاودان ماند، یاد زمزمه یا مهدی (عج) آنها بخیر که حتی ابرها برایشان گریستند و آسمان را شرمنده حضورشان بر ضیافت الهی کردند.

در این بیانیه آمده است: خاکریزها، سنگرها و وجب به وجب آن قطعه کربلایی سرشار از عطر پاکی، صداقت، ایمان و مناجات شماست‌ و هنوز میثاق و عهد و پیمانی که با ولایت بسته بودید و آن ایمان راسخ شما و نشان سادگی و خلوص بسیجیان همه را شرمنده می‌سازد.

این بیانیه می‌افزاید: بسیجیان برای احیای آرمان سیدالشهدا‌ و برای دفاع از کیان اسلام آن‌قدر عاشقانه کتاب شهادت را تفسیر کردند که هیچ نمی‌تواند و نخواهد توانست حتی یک کلمه آن را برایمان تفسیر کند، آن گنج همیشه ماندگاری ‌که معنویت‌، ایثار، وحدت‌ و همدلی را از آن باید استخراج کرد.

‌در این بیانیه تصریح شده است: اکنون که چند صباحی از آن همه خاطره‌ها و ایثارگری‌های شما بسیجیان سلحشور می‌گذرد، نگارش‌ قصه مردان آسمانی قلم را شرمنده می‌سازد و کاغذ هم توان عمل آن واژه‌هایی که بتواند مصداق شما باشد را ندارد.

این بیانیه می‌افزاید: آن ‌روزها‌، استعانت از خداوند و پیروی از ولایت دفاع مقدس هشت ساله را رقم زدید و این روزها نیز بسیجیان با الگو‌گیری از آن همه افتخارات شما در سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» با تأسی‌ از رهنمودهای مقام عظمای ولایت ‌برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای شهیدان و افزایش توان دفاعی خود تلاش و همت می‌کنند و با روحیه اقتدار‌گونه و ‌با امید و نشاط برای خدمت‌رسانی به ملت شریف و شهید‌پرور در تمام‌ صحنه‌ها آمادگی خود را اعلام می‌کنند.

در این بیانیه عنوان شده است: امید است پرچم جمهوری اسلامی که متبرک به خون شهدای این ملت است با دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب و با حضور اقتدار و پایدار بسیجیان همان کسانی که امام راحل (ره) فرمودند، «آرزویم این است که بسیجی باشم» به دست حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

انتهای پیام/2446/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول