اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) خبر داد

دیدار 3 هزار بسیجی اصفهانی با رهبر فرزانه انقلاب

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: در هفته بسیج حدود 3 هزار بسیجی از شهرستان‌های مختلف استان اصفهان با رهبر فرزانه انقلاب دیدار خواهند کرد.

دیدار 3 هزار بسیجی اصفهانی با رهبر فرزانه انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فداء امروز در نشست خبری که در محل مرکز تربیتی عقیدتی سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات محرم اظهار کرد: بسیج یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است که از سال 1358 تشکیل شد و می‌تواند تمام اقشار مختلف مردم را حول ولایت پذیری پذیریش کند و تاکنون نیز بسیج ثابت کرده در برابر چالش‌های نظام برنامه دارد.

وی تصریح کرد: نقش و عملکرد بسیج را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم که در عملیات‌های مهم نقش خود را به خوبی نشان داده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: پس از جنگ نیز بسیجیان نقش خود را در سازندگی کشور و در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب به خوبی نشان داده‌اند.

وی با اشاره به هفته بسیج و اینکه این هفته از 30 آبان آغاز و تا هفتم آذرماه ادامه دارد و هر روز آن به یک نام نام‌گذاری شده است، تاکید کرد: مهم‌ترین برنامه‌ای که قرار است در این هفته برگزار شود دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری است که در تهران برگزار می‌شود و تمام فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج از سراسر کشور در تهران حضور پیدا می‌کنند و سهمیه استان اصفهان نزدیک به 3 هزار نفر است که از شهرستان‌های مختلف استان در این دیدار حضور می‌یابند.

فداء با اشاره به برنامه‌های مختلف بسیج در هفته بسیج اضافه کرد: از روز دوم آذر ماه نمایشگاهی در خیابان کمال اسماعیل برپا می‌شود و در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های بسیج در این هفته برگزاری یادواره شهدا، شورای عالی اقشار، برگزاری رزمایش امنیتی همزمان با 9 استان دیگر روز چهارشنبه، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و صبحگاه ادارات در محل استانداری روز پنجم آذرماه، افتتاح سوله‌های ورزشی صالحین که 300 سوله نیز در دست احداث است که در مرحله نخست 150 سوله مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرید که در حدود 150 هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان ایجاد می‌کند است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان به دیگر برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: رونمایی از کتب دفاع مقدس، انجام اردوی راهیان نور مخصوص خواهران، حضور حلقه‌های صالحین در محل ستادهای نماز جمعه، برگزاری همایش نخبگان بسیج استان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان در یک روز خاص که اطباء بسیجی بسیجیان را ویزیت رایگان می‌کنند و یک روز نیز این ویزیت رایگان برای عموم مردم در نظر گرفته شده است و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63020/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول