اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

150 ویژه برنامه هفته بسیج در سمنان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 150 ویژه برنامه هفته بسیج، امسال با حضور مردم و مسئولان در سمنان اجرا می‌شود.

150 ویژه برنامه هفته بسیج در سمنان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این‏باره اظهار داشت: 150 عنوان برنامه تربیتی، فرهنگی،‌ سازندگی، اجتماعی و عملیاتی در دو هزار و 34 رده بسیج در هفته بسیج اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان مهم‎ترین محورهای برنامه‌های در هفته بسیج را حماسه اقتصادی،‌ گفتمان ولایت،‌ سبک‌زندگی اسلامی،‌ اقتصاد مقاومتی، ‌حفظ و انسجام بسیجیان و اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی بیان کرد.

وی از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، ‌برگزاری نشست‌های بصیرتی و نهضت روشن‎گری، حجاب و عفاف، ‌امر به معروف و نهی از منکر، افتتاح طرح‌های عمرانی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا، دیدار با ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا در استان سمنان به همین مناسبت خبر داد.

استادحسینی گفت: باید بدانیم که عضویت در بسیج برکات معنوی فراوانی را در دنیا و آخرت شامل حالمان می‌کند.

این مسئول متذکر شد: برنامه‌های متعدد پیش‌بینی شده در هفته بسیج با هدف تبلیغ ارزش‌ها و خوبی‌ها عملیاتی خواهد شد که مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری دو یادواره شهدای مخابرات و شهدای سوسنگرد، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعات است.

انتهای پیام/2249/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول