اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت می‎گیرد

راه‌اندازی دفتر بسیج جامعه پزشکی در هامون

فرمانده سپاه هامون گفت: دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون در هفته بسیج راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دفتر بسیج جامعه پزشکی در هامون

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، علی ثمره حسینی ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم از حماسه آفرینی بیش از 550 نفر از نیروهای بسیجی اعم از خواهر و برادر در قالب گردان بیت المقدس برای تامین امنیت تاسوعا و عاشورای حسینی در این منطقه قدردانی کرد و اظهار داشت: این غیور مردان نقش زهیر و سعیدبن عبدالله را دارند که در ظهر عاشورا سپر آماج تیرهای دشمن شدن تا نماز مقتدایشان به پایان برسد.

فرمانده سپاه هامون با بیان اینکه خداوند لیلة‌القدر عاشورایی را به عنوان یک کلاس درس برای اهل ولایت قلمداد می‌کند، افزود: بهره لازم را کسانی می‌برند که توجه به منویات دینی را جایگزین اموال دنیوی کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: والدین بیش از گذشته مراقب ترفندهای نرم و فرهنگی دشمنان در راستای ترویج جهل و نادانی در خانواده‌ها و اجتماع باشند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‎های هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: مجمع عالی بسیج در شهرستان هامون به مناسبت هفته بسیج تشکیل خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه دفتر بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج راه‎اندازی خواهد شد یادآور شد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا، تجمع بزرگ بسیجیان، نشست‎های صالحین و غیره از جمله برنامه‎های اجرایی هفته بسیج است.

انتهای پیام/75004/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول