اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد

اجرای 260عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در خراسان شمالی

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اجرای افزون بر 260عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در این استان خبر داد.

اجرای 260عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با محوریت برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: نشست‌های حلقه صالحین، اجتماع بسیجیان، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.

وی همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی و ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم و همچنین جشنواره تجلیل از مبتکرین و مخترعین را از دیگر برنامه‌های این مناسبت برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از برنامه‌های هفته بسیج در ذیل خود برنامه‌های متعددی را مثل نشست‌های حلقه صالحین که در قالب دو هزار جلسه در سطح استان برنامه‌ریزی شده دارد.

اجتماع 50هزار نفری بسیجیان خراسان شمالی

وی اجتماع 50هزار نفری بسیجیان خراسان شمالی به مناسبت هفته بسیج را برشمرد و گفت: این برنامه محوری هفته بسیج به شمار رفته که همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل این نهاد مقدس به اجرا در می‌آید.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: این اجتماع علاوه بر مراکز شهرستان‌ها در مرکز بخش‌ها و شهرهای استان نیز به اجرا در می‌آید.

به گفته وی در این اجتماع بزرگ بسیجیان از قشرهای مختلف مهندسان، پزشکان، اصناف، کارمندان، حقوق‌دانان وغیره شرکت دارند.

294 هزار نفر از جمعیت خراسان شمالی بسیجی‌اند

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در بجنورد در مورد آخرین آمار بسیجیان استان بیان داشت: 294 هزار نفر از جمعیت این استان  بسیجی بوده که این تعداد دارای کارت هستند.

وی این تعداد از بسیجیان در خراسان شمالی را معادل 38 درصد از جمعیت استان برشمرد و افزود: صرفاً طی یک سال گذشته حدود 40هزار بسیجی به تعداد بسیجیان استان افزوده شده است.

یوسفعلی زاده با تاکید بر ظرفیت‌های استان برای افزایش شمار بسیجیان با توجه به ویژگی‌های فرهنگی مردم خراسان شمالی از برنامه ریزی و ظرفیت سازی برای افزایش تعداد اعضای بسیج در استان هم خبر داد.

به گزارش فارس، 30آبان تا 6 آذر به نام هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/63002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول