اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

تداوم راه شهدا تضمین‌کننده پیشرفت نظام است

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ادامه دادن راه شهدا تضمین‌کننده راه سعادت و پیشرفت این نظام در ابعاد مختلف است.

تداوم راه شهدا تضمین‌کننده پیشرفت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان کریم بیاتی، سید محسن علوی، حمیدرضا و اسماعیل محمودی در شهرکرد با تأکید بر حفظ ایثارگری‌ها و رشادت‌های دلاورمردان ایران اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و فداکاری‌های خانواده والامقام این عزیزان است.

وی شهادت را افتخاری بزرگ و توفیقی الهی برای تقرب و نزدیکی به خداوند دانست و گفت: عزت، اقتدار و افتخار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی، برگرفته از فداکاری و ایثار جوانانی است که جان خویش را برای حفظ و احیای ارزش‌های اصیل و گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی نثار کردند.

کاظمی تصریح کرد: ادامه دادن راه شهدا تضمین‌کننده راه سعادت و پیشرفت این نظام در ابعاد مختلف است.

* ارج نهادن به خانواده شهدا از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است

در ادامه این نشست معاون اداری و مالی شهرداری شهرکرد نیز اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری ارج نهادن به خانواده عزیز شهدا است.

علی اکبر معتمدی بر تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهدا تاکید کرد و گفت: حضور در بیت شهدا و رسیدگی به مشکلات آنها از جمله وظایف و مسئولیت‌های مهم مدیران شهری است.

وی افزود: در کنار خانواده شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بودن نیز از جمله برکات جامعه به شمار می‌آید و دیدار با آنها برای مسئولان و مدیران شهری مایه مباهات و افتخار است.

به گزارش فارس، همچنین در این دیدارها که جمعی از مدیران شهری و بنیاد شهید استان حضور داشتند، علاوه بر رسیدگی به مشکلات خانواده این شهیدان با اهدای لوح تقدیر از زحمات آنها قدردانی شد.

به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرماندار شهرستان شهرکرد و معاون اداری و مالی شهرداری شهرکرد با خانواده شهیدان کریم بیاتی، سید محسن علوی، حمیدرضا و اسماعیل محمودی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/68001/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول