اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دفاع مقدس مطرح کرد

پاسداری از خون شهدا در ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: در تمامی وصیتنامه‌های شهدای انقلاب اسلامی به ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری تاکید ویژه شده است و امروز پاسداری از خون شهدا در ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری است.

پاسداری از خون شهدا در ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، صبح امروز با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فرماندهان و یادگاران جنگ و مردم ولایت‌مدار نکا، آیین بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد برگزار شد.

سردار علی‌نقی اباذری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم و در جوار دو شهید گمنام بوستان نکا گفت: عراق با اشغال سوسنگرد و بوستان قصد داشت که به اهواز نزدیک شود و این شهر را در تصرف خود قرار دهد و اگر این امر میسر می‌شد ایران را تحت تسلط خود قرار می‌دادند.

وی اظهار داشت: رزمندگان اسلام با انجام این عملیات دشمن را به عقب راندند و شهر سوسنگرد را از حصار دشمن آزاد کردند.

اباذری بیان داشت: با عنایت به اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نسبت به انتقال دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در حماسه‌های بزرگ هشت سال دفاع مقدس امسال سی‌وسومین سالگرد آزادسازی حصر سوسنگرد باشکوه برگزار شد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ما در طول جنگ تحمیلی با دارا بودن روحیه ایثار و شهادت طلبی توانستیم در مقابل دشمنان جهانی اسلام ایستادگی کنیم و تا زمانی که این روحیه را در خود حفظ کنیم هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری و تبعیت از رهبر مهم‌ترین ویژگی شهدا بود، گفت: تا زمانی که ولایت‌مداری در جامعه باشد خداوند بنا به وعده خود جامعه را حفظ می‌کند.

اباذری گفت: اگر به وصیتنامه‌های شهدا نگاه شود در همه آنها به حفظ دین و اسلام و ولایت‌مداری تاکید و اشاره شده است و ما نیز برای حفظ نظام باید در ولایتمداری ثابت قدم باشیم.

وی افزود: در تمامی وصیتنامه‌های شهدای انقلاب اسلامی به ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری تاکید ویژه شده است و امروز پاسداری از خون شهدا در ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری است.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول