اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت می‌گیرد

برگزاری 30 یادواره شهدا در پایگاه‌های مقاومت بسیج سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: در هفته بسیج امسال، 30 یادواره شهدا در پایگاه‌های مقاومت بسیج سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری 30 یادواره شهدا در پایگاه‌های مقاومت بسیج سیستان و بلوچستان

عوضعلی فقیری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان، تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذرماه امسال در سراسر این استان است.

رئیس ستاد هفته بسیج سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج است که در سطح پایگاه‌، حوزه مقاومت و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در سطح پایگاه 30 یادواره، 10 یادواره در سطح حوزه مقاومت و چهار یادواره در سطح شهرستان‌های سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد هفته بسیج سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در هفته بسیج تلاش می‌شود زمینه جذب تمام اقشار مردم به سمت بسیج انجام می‎شود.

فقیری گفت: فعالیت‌های سپاه برای برگزار هفته بسیج قبل و حین هفته بسیج است که تاکنون 16 عنوان برنامه قبل از هفته بسیج برنامه ریزی و تا حدودی انجام شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری ستادها و تشکیل کمیته‌های گرامیداشت هفته بسیج و دیدار با امامان جمعه  و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از جمله برنامه‌های قبل از آغاز هفته بسیج در این استان است.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در 14 شهرستان، برگزاری مسابقات قرآنی در سطح ادارات فرهنگی و 14 ناحیه مقاومت بسیج، دیدار با خانواده شهدا در طول هفته بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سیستان و بلوچستان است.

فقیری متذکر شد: برنامه‌های هفته بسیج امسال از 30 آبان ماه جاری آغاز شده و نخستین روز نیز به نام «روز بسیج و ایثار و شهادت» نامگذاری شده است.

وی اذعان داشت: در این روز برنامه‎های مختلفی در سطح استان برگزار می‎شود که از جمله آنها برگزاری مراسم دعای کمیل در 18 شهرستان و برگزاری هشت یادواره شهدای کارمند در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول