اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت خبر داد

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی کهگیلویه

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی کهگیلویه در هفته بسیج خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی کهگیلویه

سرهنگ سید خداداد پاکزادمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج فصل درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت پیوند میان عاشورا و بسیج را میمون خواند و افزود: فرهنگ بسیج فرهنگ والا و عاشورایی است و بسیجیان ما رسم وفاداری را از عاشورای حسینی درس گرفتند.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیج همواره بر پیمان وفاداری خود مانده و درخت تنومند انقلاب را آبیاری می‌کند.

پاکزادمقدم در تشریح برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج، غبارروبی گلزار در پاسداشت حرمت شهیدان و سرکشی از خانواده‌های شهدا را از برنامه‌های این روز عنوان و خاطرنشان کرد: در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در پاسداشت ایثارگری هشت سال دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

وی هفته بسیج را فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حرمت برای ایثارگران دانست و گفت: بسیجیان به عنوان سربازان ولایت همان ‌طوری‌ که در جنگ دفاع آگاهانه و هوشیارانه داشتند بعد از آن نیز با بصیرت و هوشیاری لازم از ولایت محافظت خواهند کرد.

پاکزادمقدم برگزاری یادواره شهدای فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و ابراز داشت: این یادواره روز پنج شنبه مصادف با 17 محرم در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت شهدا را نمونه‌ای از معلمان واقعی دانست و افزود: شهدای گرانقدر درس عشق ،فداکاری، گذشت،ایثار و دوری جستن از تعلقات دنیوی را به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام/82016/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول