اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی خبر داد

ثبت 50 درصد موقوفات خوی با نیت عزاداری سیدالشهدا

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: نزدیک به 50 درصد موقوفات خوی با نیت عزاداری و تعذیه خوانی سیدالشهداء وقف شده است.

ثبت 50 درصد موقوفات خوی با نیت عزاداری سیدالشهدا

مقصود محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نزدیک به 50 درصد موقوفات شهرستان خوی با نیت سوگواری و عزاداری محرم و خیرات و مبرات سیدالشهدا به ثبت رسیده است.

محمودی در تشریح ویژه برنامه‌های محرم به سوگواره بصیرت عاشورایی اشاره کرد و گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه خوی میزبان این طرح در دهه نخست محرم بودند.

وی گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با سخنرانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزاده سید بهلول خوی برگزار شد.

محمودی اظهار داشت: همچنین هیئت‌های مذهبی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت دسته‌های عزاداری به طرف امامزادگان و بقاع متبرکه حرکت کرده و به عزاداری پرداختند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی اطعام عزاداران و خیرات امام حسین را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای نیت واقفان برشمرد و افزود: بر اساس نیت واقفان در دهه اول محرم امسال نزدیک به 10 هزار نفر از عزاداران امام حسین (ع)، فقرا و محرومین اطعام شدند.

انتهای پیام/61009/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول