اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمنده دفاع مقدس در شکست حصر سوسنگرد:

شهدا به دشمنان فهماندند که باید چشم طمع از کشور ایران بردارند

رزمنده دفاع مقدس در شکست حصر سوسنگرد گفت: شهدا برای ما یک قطعه از تاریخ را ساختند و به دشمنان اسلام و نامحرمان نشان دادند که باید چشم طمع از کشور ایران را بردارند.

شهدا به دشمنان فهماندند که باید چشم طمع از کشور ایران بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر احمدیان ظهر امروز در همایش سی و سومین سالگرد حماسه شکست حصر سوسنگرد در همدان با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس غیرتمند بودند، افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حماسه خود تاریخی ساختند که تاریخ حماسه ملت‌هاست.

وی ادامه داد: شهدا برای ما یک قطعه از تاریخ را ساختند و به دشمنان اسلام و نامحرمان نشان دادند که باید چشم طمع از کشور ایران را بردارند.

رزمنده دفاع مقدس در شکست حصر سوسنگرد خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از احزاب و سازمان‌های جدایی‌طلب نغمه تجزیه قومیت‌ها از ایران را سر می‌دادند و به دنبال ایجاد نزاع داخلی و سیاسی بودند.

وی ادامه داد: همین موضوع باعث شده بود تا دشمن بهترین فرصت را برای اشغال کشور پیدا کند اما با ولایت‌مداری مردم و ایثار رزمندگان نتوانست کاری از پیش ببرد.

احمدیان با اشاره به حصر سوسنگرد توسط دشمن افزود: سوسنگرد در سه قسمت مورد تهاجم دشمن قرار گرفت اما در تمام این نقاط حساس شاهد آن بودیم که مردم همیشه همراه رزمندگان بودند و به آنان دلگرمی می‌دادند.

وی در پایان سخنانش گفت: سوسنگرد با کمک خدا و دلیری رزمندگان اسلام طی یک عملیات چریکی سنگین که تا صبح ادامه داشت آزاد شد.

انتهای پیام/89007/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول