اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان خبر داد

آموزش 190 هزار نفر ساعت در حوزه صنعت فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان گفت: در نیمه نخست سال‌جاری 190 هزار و 630 نفر ساعت آموزش در حوزه صنعت مرکز شهید بهشتی زنجان محقق شده است.

آموزش 190 هزار نفر ساعت در حوزه صنعت فنی و حرفه‌ای

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان استقبال خوبی از کلاس‌های این مرکز دارند.

وی به عملکرد شش ماه نخست سال‌جاری فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: در طول این مدت دوره‌های آموزشی مختلفی برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان به عملکرد این مرکز در خوشه صنعت، خدمات و کشاورزی اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست سال‌جاری در حوزه خدمات 151 هزار و 707 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه صنعت 190 هزار و 630 نفر ساعت آموزش محقق شده، تصریح کرد: 9 هزار و 918 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان در حوزه کشاورزی برگزار شده است.

افشاری به متقاضیان دوره‌های آموزشی با توجه به نوع کارگاه‌ها در مرکز شهید بهشتی اشاره کرد و اذعان داشت: در شش ماه نخست سال‌جاری 903 کارآموز در مراکز ثابت شهری دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 504 کارآموز در حوزه سیار شهری در کارگاه‌های مرکز شهید بهشتی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: 278 کارآموز در حوزه‌های روستایی شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان تعداد شرکت‌کنندگان در صنایع ضمن کار را 233 کارآموز اعلام کرد و اظهار داشت: 360 کارآموز در پادگان‌های زنجان دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

این مسئول اضافه کرد: در نیمه نخست سال‌جاری 46 نفر از کارآموزان در حوزه استاد شاگردی ثبت‌نام کرده‌اند.

افشاری با اشاره به اینکه 266 نفر از کارآموزان ثبت‌نام‌کننده در حوزه سیار شهری زنان هستند، بیان داشت: همچنین 637 نفر از کارآموزان نیز مردان هستند.

وی با بیان اینکه 310 کارآموز زن در حوزه سیار شهری شرکت کردند، عنوان کرد: در این حوزه 232 نفر از مردان علاقه‌مند نیز حضور داشتند.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه 142 نفر از زنان در روستاهای استان زنجان دوره‌های آموزشی مختلفی را سپری کردند، تصریح کرد: 136 نفر از کارآموزان مرد نیز در دوره‌های مربوط در این حوزه شرکت کردند.

این مسئول تعداد شرکت‌کنندگان زن در حوزه صنایع ضمن کار را 24 نفر اعلام کرد و افزود: 290 نفر از مردان نیز در این حوزه حضور داشتند.

افشاری با اشاره به اینکه 17 نفر از زنان در دوره‌های آموزشی برگزار شده در پادگان‌های استان زنجان شرکت کردند، ادامه داد: 209 نفر مرد نیز در دوره‌های آموزشی پادگان‌های استان ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه 46 نفر از مردان علاقه‌مند در دوره‌های آموزشی استاد شاگردی شرکت کردند، متذکر شد: در این حوزه زنان زنجانی استقبال خوبی نداشته‌اند.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی رشته مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول