اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان عنوان کرد

ضررهای کاهش بودجه فنی و حرفه‌ای به آموزش مهارت‌ها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: امسال نیز بودجه کم سازمان فنی‌ و حرفه‌ای برای ما مشکل‌ساز می‌شود و این کاهش یک‌سومی به آموزش مهارت‌های تجربی ضرر وارد می‌کند.

ضررهای کاهش بودجه فنی و حرفه‌ای به آموزش مهارت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، مهدی ابراهیمی‌نژاد عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: در مناطق محروم با مشکلات فراوانی در حوزه فنی و حرفه‌ای مواجه هستیم که با کاهش اعتبارات سازمان ما در سال‌های اخیر باز هم توانستیم، عملکرد مناسبی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مشکلات توسعه و اشتغال باید توسط خود مسئولان و مردم حل و فصل شود و برای اشتغال و توسعه باید همه همکاری کنند تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان بیان داشت: پرورش نیروی متخصص و متعهد باید صورت پذیرد، امروز باید از امکانات موجود بهترین استفاده آموزشی و پرورشی را برای نیروی کار ببریم.

ابراهیمی‌نژاد متذکر شد: نباید از مشکلات و موانع هراس داشت و باید تلاش و حرکت کرد، جمع‌آوری نیروهای با استعداد و آموزش مهارت‌ها و تخصص‌های حرفه‌ای می‌تواند در جامعه الگوسازی کند و سبب تقویت ارگان‌های دولتی نیز شود.

وی افزود: 7 هزار نیروهای حق‌التدریس در سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمان مشغول به خدمت هستند که بعضی بالای 10سال سابقه هستند و هنوز رسمی نشده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان عنوان کرد: تمام خدمات مورد نیاز یک جامعه کوچک باید از بین خود مردم آموزش ببینند و از لحاظ تئوری فارغ‌التحصیلان زیادی داریم که باید به آنها هم مهارت‌ها را آموزش دهیم تا یک نیروی مجرب شده و توانایی داشته باشند.

وی اظهار داشت: انتظار داشتیم بودجه سازمان فنی و حرفه‌ای کاهش پیدا نکند، اما امسال نیز این بودجه کم برای ما مشکل‌ساز می‌شود و این کاهش یک‌سومی به آموزش مهارت‌های تجربی ضرر وارد می‌کند.

ابراهیمی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: بر همین اساس از ظرفیت‌ آموزشگاه‌های سطح شهرستان استفاده شود، زیرا مردم از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/80004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول