اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره توسعه و منابع انسانی راه و شهرسازی ایرانشهر خبر داد

انعقاد تفاهمنامه برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان با سازمان فنی و حرفه‌ای

رئیس اداره توسعه و منابع راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: به منظور تشکیل برخی کلاس‌های آموزشی کارکنان، تفاهمنامه برگزاری دوره‌های آموزشی بین اداره راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان و سازمان فنی و حرفه ای شهرستان ایرانشهر امضا شد.

انعقاد تفاهمنامه برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان با سازمان فنی و حرفه‌ای

مجیب الرحمان چراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این تفاهم به منظور کاهش بار مالی،کوتاه شدن فرایند کار آموزشی،تسریع در برگزاری دوره‌های آموزشی،کاهش زمان برگزاری دوره‌ها و افزایش شرکت کنندگان است.

وی گفت: بازبینی فنی ماشین آلات، کارشناسان آزمایشگاه، اتوکد مقدماتی و پیشرفته، کاربر رایانه (آشنایی با کامپیوتر) و آئین و نگارش و مکاتبات اداری از دوره‌های مورد تائید این تفاهم نامه است.

چراغی افزود: اساتید این دوره‌ها از کارشناسان باتجربه اداره کل و مدرسان باسابقه استان بوده و تاکید بر افزایش کیفیت علمی دوره و کاربردی بودن مطالب از اهداف این دوره ها است.

رئیس اداره توسعه و منابع انسانی راه و شهرسازی ایرانشهر در پایان اذعان داشت: این دوره‌ها از آبانماه سال جاری آغاز شده و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی از طرف سازمان فنی حرفه ای ارائه خواهد شد. 

انتهای پیام/75005/ن10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول