اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

تجلیل از برگزیدگان آزمون‌های سراسری فنی و حرفه‌ای در قرچک

برگزیدگان آزمون‌های سراسری فنی و حرفه‌ای با حضور مسئولان شهرستان قرچک مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از برگزیدگان آزمون‌های سراسری فنی و حرفه‌ای در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز در مراسمی باشکوه از دانش‌آموزان هنرستان امیرکبیر که در کنکور فنی و حرفه‌ای دانشگاه‌ها پذیرفته شده‌اند، تجلیل شد.

هوشنگ کولیوند، مدیر آموزش و پرورش قرچک در این مراسم با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر، گفت: عید سعید غدیر فرصت مناسبی است تا یک بار دیگر تاریخ اسلام را مرور کنیم و ببینیم چه عواملی موجب شد که مردم از ولایت و رهبری فاصله گرفتند تا ما در عصر امروز دچار انحراف نشویم.

وی افزود: در فتنه 88 دشمنان نظام اسلامی با تمام توان امنیت و وحدت ملی  ما را  هدف قرار دادند، اما با یاری پروردگار و رهبری مقام عظمای ولایت و حضور مردم در صحنه، همه نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

کولیوند ادامه داد: همانطور که امام راحل فرمودند «تنها راه مصون ماندن کشور از خطرات و تهاجم دشمنان در عصر حاضر، پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.»

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور، گفت: امروز به برکت خون شهدا و امنیت به وجود آمده در کشورمان، دانشمندان کشورمان توانستند در بسیاری از زمینه‌ها در سطح بین‌المللی بدرخشند و هر روز دستاورد علمی جدیدی را به نمایش بگذارند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک اذعان داشت: الحمدلله در سطح شهرستان قرچک، امسال دانش‌آموزان ما با رشد بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در آزمون سراسری پذیرفته شده‌اند که باعث افتخار معلمان و شهروندان عزیز می‌باشد.

این گزارش حاکی است، در پایان مراسم از دانش‌آموزان هنرستان امیرکبیر که در آزمون‌های سراسری دانشگاه‌ها پذیرفته شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

گفتنی است؛ در این مراسم حبیب‌الله ابراهیمی معاون سیاسی فرماندار، نایب مرادی رئیس شورای اسلامی قرچک، هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش قرچک، حجت‌الاسلام والمسلیمن صفدری امام جمعه موقت قرچک، داور شریفی و مهدی زمانی افشار از اعضای شورای شهر و شورای معاونان آموزش و پرورش قرچک نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول