اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم خبر داد

آموزش 170 هزار نفرساعت در فنی و حرفه‌ای طارم

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مطهری شهرستان طارم گفت: در نیمه نخست سال‌‌جاری 170 هزار نفرساعت در فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

آموزش 170 هزار نفرساعت در فنی و حرفه‌ای طارم

علی رازفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان برای مهارت‌آموزی علاقه‌مندان دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

وی به عملکرد شش ماه نخست سال‌جاری فنی و حرفه‌ای مطهری در روستاهای شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: دوره رایانه کار ICDL درجه یک برای 14 نفر از مردان علاقه‌مند برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مطهری شهرستان طارم ادامه داد: این دوره با 98 ساعت آموزش در روستای «گیلانکشه» شهر آب‌بر برگزار شده است.

این مسئول به برگزاری دوره پرده‌دوز درجه 2 اشاره کرد و افزود: این دوره با 250 ساعت آموزش برای 17 نفر از زنان در روستای «میرزا خانلو» برگزار شده است.

رازفر با اشاره به اینکه دوره شهروند الکترونیکی (E.citizen) در نیمه نخست سال‌جاری برای 15 نفر از مردان علاقه‌مند برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره با 77 ساعت آموزش در روستای «کمرکوه» شهر آب‌بر اجرا شده است.

وی به برگزاری دوره پرورش‌دهنده زنبور عسل اشاره کرد و گفت: این دوره با 200 ساعت آموزش برای 13 نفر از زنان طارمی در روستای «جزلاندشت» اجرا شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مطهری شهرستان طارم با بیان اینکه در مرکز طارم دوره پروش‌دهنده زیتون نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره با 120 ساعت آموزش برگزار شده است.

این مسئول اضافه کرد: دوره پرورش‌دهنده زیتون برای 17 نفر از مردان روستایی در «انذر» شهر آب‌بر اجرا شده است.

رازفر در ادامه با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال‌جاری تعداد 514 نفر در مرکز ثابت و در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم دوره‌های آموزشی را سپری کردند، گفت: عملکرد این تعداد در طول این مدت برابر 170 هزار نفر ساعت است.

وی با بیان اینکه در روستاهای شهرستان طارم نیز تعداد 315 نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند، تصریح کرد: عملکرد این کارآموزان 863.44 نفر ساعت است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مطهری شهرستان طارم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای حضور در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول